וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטיני בן 32 נהרג לאחר שנורה על ידי צה"ל ליד קלקיליה

מערכת וואלה! חדשות

עודכן לאחרונה: 22.10.2022 / 21:34

לפי הודעת דובר צה"ל, שלושה שוהים בלתי חוקים חצו את קו התפר ליד קלקיליה ונאספו של על ידי רכב. כוח צה"ל פעל כדי לעכב את הרכב, וכשהוא ניסה להימלט, הוא פגע בלוחם. החיילים פתחו באש לעבר המכונית. לפי מקורות פלסטינים, הם פגעו בראשו של ההרוג

בווידאו: לאחר הפיגוע בקו התפר: גדודי חללי אל-אקצא פרסמו את תיעוד הירי/טוויטר

פלסטיני שנורה על ידי חיילי צה"ל ליד קלקיליה מת מפצעיו בבית החולים, כך דיווחו הערב (שבת) גורמים רשמיים בבית החולים הפלסטיני. משרד הבריאות הפלסטיני אמר בהודעתו כי ההרוג הוא ראבי עראפה, בן 32, וכי הוא נורה בראשו. אביו של ההרוג אמר לכלי התקשורת הפלסטיניים כי בנו היה בדרכו לעבודה.

דובר צה"ל פרסם מוקדם יותר הודעה שלפיה שלושה שוהים בלתי חוקיים חצו את קו התפר סמוך לעיר קלקליה, ונאספו שם על ידי רכב. "כוח צה"ל פעל על מנת לעכב את הרכב שנמלט. במהלך הימלטות החשודים, כלי הרכב פגע בלוחם צה"ל והכוח פתח לעברו באש", נאמר בהודעה. הלוחם לא נזקק לטיפול רפואי. עוד נמסר מדובר צה"ל כי הטענה לגבי פגיעה מוכרת, וכי האירוע מתוחקר.

קו התפר. אמיר בוחבוט
גדר ההפרדה באזור קו התפר/אמיר בוחבוט

היום דקר צעיר פלסטיני, מוחמד קטאיש בן ה-16, יהודי בן 20 בירושלים שנפצע קשה. אבו קטאיש נורה על ידי שוטר לאחר מרדף ונפצע באורח בינוני. כלי תקשורת פלסטינים דיווחו כי חיילים הגיעו לביתו של אבו קטאיש במחנה הפליטים שועפאט, ועצרו את אביו ואחיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully