וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגעים שלפני חיסול המחבל משועפאט: "הוא הסתכל עליי, הזהרתי את השומרים ונשמעו יריות"

עודכן לאחרונה: 20.10.2022 / 11:53

שניות לפני הפיגוע בכניסה למעלה אדומים יצא אחד התושבים את שער הכניסה והבחין בגבר לבוש שחור. הוא סיפר לוואלה! כיצד חזר להסב את תשומת ליבם של השומרים - שמיד התעשתו והשיבו באש. "רגע אחרי שדיברתי איתם כבר נורו 3 יריות"

בווידאו: תיעוד הפיגוע במעלה אדומים/צילום: מצלמות אבטחה

תושב מעלה אדומים שזיהה את המחבל עודאי תמימי בכניסה לעיר סיפר היום (חמישי) לוואלה! על רגעי המתח שלפני חילופי האש עם המאבטחים, תיאר כיצד הזהיר אותם מהסכנה ומה העלה את חשדו כשהבחין בדמות שלבשה שחור והתקרבה לעיר.

אלירן פרקנו נסע ברכבו ויצא את שער הכניסה למעלה אדומים סמוך לשעה 20:03 כשלפתע הוא הבחין בדמות חשודה. "יצאתי מהבית ונסעתי לכיוון היציאה מהעיר, כשממולי ראיתי אדם חשוד, בנתיב הנגדי, שבו אנשים לא נכנסים לעיר, במקום מת", שחזר פרקנו.

"זה לא היה בשטח העיר, במקום שלא רואים אותו, והוא הלך לכיוון המחסום. אני עבדתי בביטחון לא מעט שנים ויש סימנים מחשידים שרואים בדרך כלל על אנשים חשודים ולבן אדם הזה היה את הסימנים וגם עצם המקום שהוא נמצא בו", סיפר.

עודי תמימי. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך
המחבל עודאי תמימי/צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

פרנקו סיפר כיצד הצטלבו מבטיו עם המחבל, שהחליט לא לפתוח לעבור באש. "האטתי את הנסיעה לידו והסתכלתי עליו והוא עליי, הוא היה כולו לבוש שחור, אני מאמין שאם הייתי פותח את הדלת או אם היה לי נשק זה היה נגמר אחרת, אולי הוא היה מתחיל לירות גם עליי. אז ביצעתי פניית פרסה עם הרכב לכיוון המאבטחים כי זה באמת היה נראה לי מוזר ואמרתי להם 'יש פה משהו החשוד בנתיב הנגדי שאמור להגיע אליכם'", סיפר.

פרקו המשיך: איך שסיימתי לדבר איתם הוא נתן כבר שניים או שלושה כדורים. נכנסתי חזרה לעיר והתפרססתי חזרה ליציאה מהעיר ואז ראיתי שהוא נוטרל. כשהודעתי להם עליו הם ישר קמו וזיהו אותו. העניין הוא שזה היה שניה לפני וכל הכבוד להם הם פעלו חבל על הזמן".

עוד בוואלה!

המחבל שהרג את נועה לזר בשועפאט נורה למוות - לאחר שביצע פיגוע ירי נוסף במעלה אדומים

לכתבה המלאה
זירת הפיגוע בכניסה למעלה אדומים 19 באוקטבר 2022. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
זירת הפיגוע בכניסה למעלה אדומים. אתמול/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

החיפושים אחר המחבל עודאי תמימי, שהרג את החיילת נועה לזר במחסום שועפט, נמשכו יותר מעשרה ימים. הוא הגיע אמש לכניסה למעלה אדומים, פתח באש לעבר מאבטח ופצע אותו באורח קל. המאבטחים שהיו במקום השיבו לעבר תמימי בירי והרגו אותו. על גופתו נמצא רימון רסס.

בתיעוד מהפיגוע נראה תמימי פותח באש לעבר עמדת האבטחה בכניסה ליישוב, ובמקביל סופג ירי מהמאבטחים במקום. עוד נראה בתיעוד כי המחבל המשיך לירות לעברם בעודו שכוב על הקרקע, ככל הנראה לאחר שנפגע, עד שנורה ואיבד את הכרתו. מותו נקבע במקום. המאבטח שנפצע פונה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים בהכרה מלאה.

  • עוד באותו נושא:
  • פיגועים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully