וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרס אדם על כיסא גלגלים - ונמלט; חשד לפגע וברח באשדוד

עודכן לאחרונה: 20.10.2022 / 12:13

התאונה התרחשה הערב, אז ככל הנראה פגע נהג רכב בבעל הנכות - והוא פונה לבית החולים כשמצבו קשה. מחקירה ראשונית עולה כי החשוד נמלט מהמקום ברכבו. המאמצים לאיתורו נמשכים

בווידאו: זירת תאונת הפגע וברח סמוך לשלומי/צילום: מד"א

חשד לתאונת פגע וברח שהתרחשה אתמול (רביעי) ברחוב רוגוזין באשדוד, ובה נדרס ונפצע באורח קשה אדם על כיסא גלגלים ממונע. הוא נותח בלילה, ומצבו נשאר קשה אך יציב בטיפול נמרץ. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי לאחר שפגע בבעל הנכות - נמלט הנהג הפוגע מהמקום ברכבו.

צוות מד"א שהגיע למקום פינה לבית החולים אסותא בעיר את הפצוע - גבר כבן 55, כשהוא סובל מחבלה רב מערכתית, מעורפל הכרה ומצבו מוגדר קשה.

הנהג הפוגע הגיע לבית החולים עצמאית לאחר התאונה והוא צפוי לעבור תחקיר במשטרה.

תאונת פגע וברח באשדוד בה נפצע קשה נהג קולנועית, 19 באוקטובר 2022. ברוך הרשקוביץ, מד"א
בעל נכות פצוע קשה. חשד לפגע וברח באשדוד/מד"א, ברוך הרשקוביץ
תאונת פגע וברח באשדוד בה נפצע קשה נהג קולנועית, 19 באוקטובר 2022. ברוך הרשקוביץ, מד"א
זירת התאונה באשדוד/מד"א, ברוך הרשקוביץ

עד ראייה לתאונה סיפר: "אני הייתי ברחוב ממול, וראיתי את התאונה, רצתי לשם, התקשרתי למד"א. עזרתיי לבחור לצאת מהרכב וטיפלתי בנכה הפצוע. הוא היה במצב לא טוב בכלל. החזקתי אותו וניסיתי לעזור לו במה שאפשר". עוד הוא הוסיף כי "הנהג הפוגע יצא מהרכב וביקש להתקשר למד"א בשביל הנכה שנפצע. הוא דאג שכולם יטפולו ואז נסע לאסותא. אחרי זה דיברתי איתו, הוא אמר לי שהוא בבית חולים עובר טיפול, ביקשתי ממנו את המספר שלו ורציתי לראות שהוא בסדר. זה לא פגע וברח".

התאונה מתרחשת חמישה חודשים בלבד לאחר תאונת פגע וברח שהתרחשה בלוד בחודש מאי האחרון - ובו נדרס למוות ג'אבר אל-קרנאווי בן השלוש. צוות מד"א שהגיע למקום האירוע קבע את מותו של הילד שנמצא ללא סימני חיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully