וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טמבל, חוצפן": כך תועדה שרה נתניהו מתבטאת נגד ראש שב"כ

עודכן לאחרונה: 19.10.2022 / 20:44

בהקלטה שהתפרסמה בערוץ 13 נשמעת רעיית ראש הממשלה לשעבר בשיחה עם ניר חפץ, כשהיא מתייחסת לסוגיית אבטחת הדירה שלה ושל נתניהו ברחוב עזה בירושלים. בנוסף, בריאיון איתו מספר חפץ על מעורבותו ההולכת וגוברת של יאיר נתניהו בניהול המדינה. הליכוד: "שקרים ממוחזרים"

בווידאו: שרה נתניהו נגד ראש שב"כ לשעבר: "טמבל, חוצפן"/צילום: המקור

הקלטה של רעיית ראש הממשלה לשעבר, שרה נתניהו, נחשפה הערב (רביעי) ובה היא מכנה את ראש השב"כ לשעבר יובל דסקין "חרא", "טמבל" ו"חוצפן" בשיחתה עם ניר חפץ. את ההקלטה פרסם רביב דרוקר במהדורה המרכזית של ערוץ 13 לקראת שידור הסרט ב"המקור" על עד המדינה חפץ.

ההקלטה הוקלטה בזמן כהונתו של נתניהו, ונוגעת לסוגיית אבטחת דירתם הפרטית של בני הזוג ברחוב עזה בירושלים. כמו כן נשמעת רעיית ראש הממשלה דאז מכנה את עבודת השב"כ "כסת"ח". בנוסף, בריאיון מספר חפץ על מעורבות הולכת וגוברת של יאיר נתניהו בניהול ענייני המדינה.

"יש תהליך של התחזקות של יאיר נתניהו בסביבה", אומר חפץ בריאיון. "הוא מצהיר באופן מפורש שאביו איש חלש. ושהוא מתכוון להקדיש את השנים הקרובות 'כדי להשגיח על אבא שלי שלא יעשה שטויות'".

תביעת לשון הרע על סך 837,000 ₪ שהגישו משפחת נתניהו נגד אהוד אולמרט, בימ"ש שלום ת"א, 12 ביוני 2022. אבשלום ששוני, פלאש 90
הוקלטה מתבטאת נגד ראש שב"כ. נתניהו/פלאש 90, אבשלום ששוני

חפץ מספר על מעורבתו של יאיר נתניהו במשבר המגנומטרים בקיץ 2017. "זה מתחיל בטלפון של אחד מבכירי הדוברים בסביבת ראש הממשלה שמעולם לא ניהלו איתי כזאת שיחה. הוא אומר לי 'תעלה מיד לירושלים, אתה היחיד שיקשיבו לו בבלפור. זה יכול להיגמר באסון'. אנחנו בתוך תופת שיכולה לפוצץ את המזרח התיכון. יש לחצים כבדים מצד יאיר ושרה. יאיר נתניהו התקשר פעמים רבות ללשכה ודרש לדבר עם אבא שלו. זה נכנס לסוג של טירוף".

"הוא האשים גם שהסביבה המייעצת לבנימין נתניהו נכנעת ל'קרן החדשה'. בנימין נתניהו יצא שלוש פעמים במהלך אותו דיון ביטחוני ארוך מאוד, קיבל שיחות טלפון בנושא הזה מיאיר נתניהו. הוא דרש שאם מורידים בכל זאת את המגנומטרים מהכניסה להר הבית, אז שיורידו גם את את המגנומטרים שבודקים את היהודים שנכנסים לכותל המערבי. אני לא יכולתי לחיות עם הסיטואציה הזאת ולמחרת היום הלכתי, הודעתי קודם לשרה ואחר כך לבנימין נתניהו שאני רוצה לעזוב".

מהליכוד נמסר כי "הקלטות סתר מוטות ערוכות ומגמתיות של גורמים שעויינים את ראש הממשלה לשעבר נתניהו ומשפחתו. כל מה שנאמר על שרה ויאיר נתניהו הם שקרים, ולא סתם שקרים אלא שקרים ממוחזרים ומרושעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully