וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 תושבי לוד נעצרו בחשד למעורבות ברצח בעיר; נבדקת מעורבותם ברצח רבאב אבו סיאם

עודכן לאחרונה: 19.10.2022 / 19:19

שני הגברים, בשנות השלושים לחייהם, נעצרו בחשד למעורבות ברצח שהתרחש בעיר לפני כשבוע. בעת מעצרם נבדקה גם מעורבותם ברצח האם שנורתה למוות בחודש יולי לעיני בנותיה

זירת הרצח בלוד, 9 ביולי 2022/דוברות מד"א

המשטרה עצרה היום (רביעי) לחקירה שני תושבי לוד בחשד למעורבות ברצח שהתרחש בשבוע שעבר, בו נורה למוות תושב העיר. בזמן החקירה נבדקה מעורבותם של השניים, בשנות השלושים לחייהם, גם ברצח רבאב אבו סיאם, תושבת לוד שנורתה למוות בבית הגרוש שלה לעיני בנותיה בחודש יולי.

"היא ידעה שהיא בסכנה ממשית ושאסור לה להגיע ללוד אבל לא יכולתי למנוע ממנה לראות את הבנות שלה", סיפר אביה מוחמד אבו סיאם יום לאחר הרצח. "זה מאוד מפחיד, זה חוסר ביטחון מלא, אתה מרגיש שאתה לא בטוח באף מקום. האיש ירה בה בתוך הבית עם הילדות שלה, זה לא קל".

אבו סיאם הייתה מורה בבית ספר, עם תואר שני, אם לשלוש בנות. "מישהו נכנס, עבר את הרכב שלי ואת החניה, נכנס לחצר, הילדה בת השנתיים וחצי הייתה על הברכיים, דפק בה שישה כדורים, ועוד שלושה בצד", שחזר מוחמד. "אשתי ניסתה לגונן עליה, הוא דחף אותה, יצאתי והוא ברח. אשתי ראתה".

רבאב אבו סיאם ז"ל. ללא, תמונות גולשים
אבו סיאם עם בנותיה/תמונות גולשים, ללא

לפני כשבוע נורה למוות עובד קבלן של עיריית לוד, שעובד בגינון. הנרצח היה אחיו של חשוד מרכזי ברצח אחר שאירע בעיר לפני כחודש וחצי. הרקע לאירוע הוא ככל הנראה סכסוך בין המשפחות. בימים הקרובים הפרקליטות צפויה להגיש נגד החשוד כתב אישום ולבקש להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

החשוד, איימן מוסראתי נעצר לאחר הרצח של ארפפן אלוואווח, תושב העיר כבן 56, שנורה למוות ברכבו לאור יום בסוף חודש אוגוסט. מאז, מעצרו הוארך מעת לעת וכעת התגבשו הראיות נגדו לכדי הגשת כתב אישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully