וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעים ברחבי העיר עם נשקים שלופים: חוליות הטרור שמנסות לחקות את "גוב האריות"

עודכן לאחרונה: 21.10.2022 / 11:58

שתי חוליות חמושות, שקיבלו השראה מהקבוצה שאחראית לפיגועים רבים, החלו לצבור לאחרונה תאוצה. בטול כרם אנשי "מאורות הניצים" נושאים נשקים ללא חשש, ובחברון "אריות הצדק" מבטיחה "להגן על האזרחים". בינתיים, גורמי ביטחון טוענים כי הרשות עצרה עשרות מאנשי גוב האריות

בווידאו: נוסעים ברחבי העיר עם נשקים שלופים: חוליות הטרור שמנסות לחקות את "גוב האריות". 19 באוקטובר 2022/(תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים)

שתי חוליות טרור חמושות ששואפות לחקות את קבוצת "גוב האריות", שאחראית על פיגועים רבים בתקופה האחרונה, מתחילות לצבור בימים האחרונים תאוצה. אחת מהן, המכנה את עצמה "מאורות הניצים", הסתובבה ביום רביעי ברחבי טול כרם על טנדר, כשאנשיה נושאים נשקים. בחברון, טוענים הפלסטינים כי הוקמה "חטיבת אריות הצדק", שמטרתה "להגן על האזרחים" בכל כניסה של כוחות צה"ל לאזור.

גורמים במערכת הביטחון אישרו הלילה את הפרסומים הפלסטיניים. "זה היה עניין של זמן עד שיקומו חקיינים ל'גוב האריות' משכם. יש מאמץ גדול של צה"ל, שב"כ ומג"ב לטפל בצורה חכמה בתופעה של חמושים פלסטינים שבאים עם רעיון לתקוף חיילים ואזרחים ישראלים", אמרו. "אבל לכולם ברור שכניסה לעומק השטח ולמחנות הפליטים, כולל הקסבה של שכם, ללא ייעוד מדויק - לא תשרת את המאמץ המבצעי. אלא רק כניסה למעצר על בסיס מודיעין מדויק".

חוליות הטרור שמנסות לחקות את "גוב האריות". 
19 באוקטובר 2022. (תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים), אתר רשמי
בנשקים שלופים. אנשי "מאורות הניצים" בטול כרם/אתר רשמי, (תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים)

"כל כניסה ללא מעצר משרתת את האינטרס של אותם מחבלים שטוענים אחר כך ברשתות שהצליחו לברוח", הסביר גורם ביטחוני. "חשוב להבין שאין היום אף מניעה לכניסה למעצר בשטח הפלסטיני. בשום מקום. אם יש מודיעין הכוחות נכנסים".

עוד אמר הגורם הביטחוני כי במהלך השבוע האחרון הצליחו מנגנוני הביטחון הפלסטיניים לעצור כעשרים פעילי 'גוב אריות' ולכלוא אותם, ולדבריו זו אחת מהסיבות לירידה בהיקף פיגועי הירי. "צריך לאפשר במקביל לרשות לפעול נגד אותם חמושים", אומר הגורם הביטחוני. "ברשות מבינים היטב שהפעילות שלהם פוגעת בכלכלה הפלסטינית, ברחוב הפלסטיני, ובמעמד שלה עצמה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ארגון הטרור גוב האריות. --, אתר רשמי
"זה היה עניין של זמן עד שיחקו אותם", קבוצת גוב האריות/אתר רשמי, --

במקביל, ביממה האחרונה העבירו גורמי ביטחון מסרים חריפים ביותר נגד ביקורו של ראש הממשלה הפלסטיני מוחמד אשתייה במחנה הפליטים ג'נין, שהצטלם לצד אביו של המחבל שביצע את הפיגוע ברחוב דיזנגוף בתל אביב, שמבוקש לחקירה על ידי השב"כ וצה"ל. גורמי ביטחון מעריכים כי בקרוב יגנו זאת בכירים ברשות הפלסטינית, שבשיחות סגורות אמרו כי הביקור במחנה הפליטים ג'נין נעשה ללא אישור וללא ידיעת אבו מאזן.

בתוך כך, הלילה נכנסו כוחות צה"ל לשכם ועצרו כמה מבוקשים לחקירה, ביניהם אביו של מחבל שנעצר לפני כמה שבועות, עובד משרד הרווחה הפלסטיני. במהלך היציאה של הלוחמים מהעיר נפתחה לעברם אש מנשק קל והושלכו לעברם מטעני חבלה. לא היו נפגעים באירוע, והכוחות השיבו באש. במקביל בוצעו מעצרים בכמה כפרים נוספים ברחבי יהודה ושומרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully