וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים במלזיה: אלו "סוכני המוסד" שניסו לחטוף איש חמאס

עודכן לאחרונה: 18.10.2022 / 17:14

מלזיה פרסמה את שמותיהם של 11 החשודים בחטיפת אזרחים פלסטינים בחודש שעבר, בבירה קואלה למפור. על פי אתרים מלזים ודיווחים ברשת אל-ג'זירה, החשודים הם סוכני מוסד, שפעלו בכדי לקבל מידע סודי על יצירה והשבתה של תוכנת מחשב

11 החשודים בחטיפת הפלסטיני במלזיה. סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תמונות גולשים
החשודים בחטיפת הפלסטיני מובלים לבית המשפט/תמונות גולשים, סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

11 חשודים הואשמו היום (שלישי) בבית המשפט בבירת מלזיה, קואלה למפור, בחטיפת אזרחים פלסטינית, בכדי לקבל מידע סודי על יצירה והשבתה של תוכנת מחשב - כך מסרו היום הרשויות המלזיות.

שמות 11 החשודים הם: אדי קוים סעיד, מוחמד נורקמל חסן, דודי ג'ונאידי,טנגקו עריף בונגסו טנגקו חמיד, מוחמד נזירי מוסטפה, פאיזול הארדי מוהד איסה, מוחמד איקמאל עבדול ראהיס, מוחמד סופיאן סאלי, מוחמד אל חאתים מוהד פאוזי, נידהריאה זאינל, וראיבאפי אמדן

אתמול, דיווחה רשת אל-ג'זירה כי החשודים הם סוכני מוסד מלזים מקומיים, שביצעו את המעשה בחודש שעבר. על פי דיווחי אל-ג'זירה, בראש חוליית החוטפים עומדת אישה מלזית באמצע שנות השלושים לחייה, חוקרת פרטית שגוייסה על ידי המוסד ב-2018, וקיבלה מהמוסד כ-2,000 אירו בחודש.

לפי אתר החדשות המלזי New Strait Times, החטיפה התרחשה ב-28 בספטמבר בשעה 10 בלילה. הפלסטיני החטוף שוחרר על ידי כוח מיוחד של המשטרה המלזית 24 שעות אחר כך. הכוח המיוחד של המשטרה פרץ למקום בו הפלסטיני הוחזק בעיצומה של החקירה שעבר ותוך כדי שהחוטפים מכים אותו. לפי הדיווח, החוטפים הכריחו אותו לפתוח את הנעילה של הטלפון הנייד שלו, וזרקו את הטלפון שלו מהחלון של הרכב.

בדיווח באתר המלזי נמסר עוד כי הפלסטיני החטוף הוחזק בחדר עם כיסוי עיניים כשהוא קשור לכסא. כמה דקות אחר כך החלה שיחת וידאו עם שני גברים שהחטוף סבור כי היו ישראלים. הם אמרו לו "אתה יודע למה אתה נמצא כאן". לפי הדיווח, במהלך החקירה שאלו אנשי המוסד את הפלסטיני החטוף לגבי יכולות המחשוב של חמאס, האפליקציות בהן הארגון משתמש ויכולות פיתוח התוכנה של הארגון.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
פעילי חמאס ברצועת עזה, 28 במאי 2021. רויטרס
המוסד חקר את הפלסטיני לגבי יכולות המחשוב של חמאס, דיווחים זרים/רויטרס

לפי הדיווחים, החולייה ביצעה תחילה מעקב אחרי שני פלסטינים, אנשי מחשבים ומומחים בתכנות, וערבה להם בזמן שאכלו ארוחת ערב. ברגע שסיימו הפלסטינים את ארוחתם וחזרו למכוניותהם, עצרה לידים מכונית מסחרית לבנה. ארבעה גברים יצאו מהמכונית והוציאו את הפלסטיני שהיה במושב הנהג מהרכב.

פלי הדיווחים, החשודים הכו את הפלסטיני ואמרו לו ש"הבוס שלהם רוצה לדבר איתו". הפלסטיני השני ניסה לסייע לחברו אך החוטפים הזהירו אותו ואמרו לו להתרחק מהמקום. לפי הדיווח, הפלסטיני השני הבין כי ייתכן ומדובר בסוכני מוסד, רץ למלון סמוך והזעיק את אנשי הביטחון של המלון. 40 דקות אחרי החטיפה, הוא הגיש תלונה במשטרה.

מקור שדיבר עם האתר המלזי אמר כי החטיפה השתבשה כשהחוטפים נתנו לפלסטיני השני להימלט. "למעשה הפלסטיני שלא נחטף היה הדמות המרכזית יותר", אמר המקור. כמו כן, לפי הדיווח, החוטפים לא הסתירו את פניהם ולוחית הרישוי של הרכב שלהם לא היתה מזוייפת. משטרת מלזיה פתחה בחקירה והצליחה לעלות על עקבותיהם של החוטפים. כשהמשטרה פרצה לחדר החקירה הייתה בעיצומה. אנשי המוסד בשיחת הווידאו נשמעו מבולבלים מהכאוס שהתחולל וצעקו "הלו, הלו" לפני שהשיחה התנתקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully