וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: לוחמת אש בחודש התשיעי הצילה נהג לכוד בתאונת דרכים

עודכן לאחרונה: 17.10.2022 / 11:02

מייגן וורפילד, ממרילנד שבארצות הברית, היתה שבוע לפני הלידה כשאירעה תאונת הדרכים. היא הצליחה לצאת מהמכונית ההרוסה שלה וניגשה היישר לנהג שהיה לכוד במכונית אחרת שהתהפכה. יממה לאחר מכן ילדה תינוקת בריאה

לוחמת אש בחודש התשיעי להריונה היתה מעורבת בתאונת דרכים והצליחה להציל נוסעים אחרים שנפגעו, כך על פי דיווח היום (שני) של רשת "סקיי ניוז".

מייגן וורפילד, לוחמת אש ממדינת מרילנד בארצות הברית, היתה שבוע לפני הלידה כשאירעה תאונת הדרכים. היא הצליחה לצאת מהמכוניתה שנהרסה, וניגשה היישר לנהג שהיה לכוד במכונית אחרת שהתהפכה. היא העניקה לו טיפול ראשוני ונותרה לצדו עד שצוות החירום הגיעו לשחרר אותו מהמכונית. על פי רשת 15NBC, וורפילד נבדקה על ידי הצוות הרפואי, ופחות מיממה לאחר התאונה ילדה תינוקת בריאה.

לוחמת אש בהריון במרילנד הצילה נהג לכוד. טוויטר, אתר רשמי
תאונת הדרכים במרילנד/אתר רשמי, טוויטר
פוסט על לוחמת האש בהריון במרילנד. טוויטר, אתר רשמי
פוסט של מחלקת הכבאות/אתר רשמי, טוויטר

"רצינו להדגיש את מעשיה ההירואיים וחסרי האנוכיות של מייגן", נכתב באתר שלBowleys Quarters Volunteer Fire Department , שבה היא עובדת. "היא משרתת ציבור אמיתית".

"מייגן סיימה לארגן וארח את תחרות הגולף השנתית השנייה לזכרו של אביה, כשנקלעה לתאונת הדרכים המשמעותית הזאת. היא התעלמה מכך שהיא אולי פצועה, ומיד יצאה מהרכב ההרוס שלה והחלה להעניק טיפול לאדם שהיה לכוד במכונית שהתהפכה. פחות מ-24 שעות לאחר מכן, היא ילדה תינוקת יפיפייה", נכתב.

בן זוגה של וורפילד, ג'ושוע דוהרטי הגיב לפוסט וכתב כי האם והתינוקת בריאות ומאושרות. "תודה רבה לכולם על התמיכה. התינוקת CJ מרגישה מצוין! מייגן נחה ורוצה כבר לשוב לשטח לעשות את מה שהיא אוהבת!", הוא כתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully