וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ: "הייתי יכול להיבחר בקלות לראשות ממשלת ישראל"

עודכן לאחרונה: 17.10.2022 / 0:29

נשיא ארה"ב לשעבר מתח ביקורת על הקהילה היהודית האמריקנית, וטען כי היא אינה מעריכה את העשייה שלו למען ישראל. "היהודים בארה"ב צריכים להתעשת ולהעריך את מה שיש להם בישראל, לפני שזה יהיה מאוחר מדי", כתב טראמפ בפוסט ברשת החברתית שהקים

בווידאו: טראמפ יורה לכל עבר ומקלל בעצרת בחירות באלסקה/צילום: רויטרס

נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ כתב היום ברשת החברתית שהקים "Truth Social" כי היה יכול להיבחר "בקלות" לראש ממשלת ישראל. זאת, מתוך ביקורת שכתב נגד הקהילה היהודית האמריקנית, שלטענתו, לא מעריכים את העשייה שלו למען ישראל.

"היהודים בארצות הברית חייבים להתעשת מהר ולהעריך את מה שיש להם בישראל - לפני שזה יהיה מאוחר מדי", כתב הנשיא לשעבר. "אף נשיא אמריקני לא תרם לישראל, כפי שאני תרמתי. הפופולריות שלי בישראל היא הכי גבוהה בעולם".

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ בכנס השמרני CPAC בדאלאס, 6 באוגוסט 2022. רויטרס
"הייתי נבחר בקלות לראשות ממשלה ישראל". טראמפ/רויטרס

בחודש שעבר יועצו הקרוב של טראמפ וחתנו, ג'ראד קושנר, אמר בריאיון מיוחד ל"סקיי ניוז" כי "כמובן שדונלד טראמפ חושב על התמודדות לנשיאות שוב ב-2024, משום שהוא שונא את מה שקורה במדינה". לדברי קושנר, הוא אמר לטראמפ כי התמודדות נוספות שלו על התפקיד תהיה בעייתית.

לטענת היועץ הבכיר, "הכלכלה שלו הייתה במצב כל כך טוב. הוא מילא את החור הכלכלי שנוצר בשל מגפת הקורונה. הוא הוציא אותנו מהמגפה הודות לחיסונים. ושוב, היה לנו שלום באירופה, שלום בעולם. סין הייתה חלשה. כעת, יש מלחמה באוקראינה עם רוסיה - זה לא היה קורה לעולם תחת טראמפ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully