וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני תושבי הדרום מואשמים ששיתפו פעולה פעיל טרור מרצועת עזה

עודכן לאחרונה: 16.10.2022 / 14:02

על פי כתב האישום, השניים, צעירים כבני 20 תושבי תל שבע וחורה, סייעו לפעיל בהעברות כספים, במשימות ביטחוניות ובהעברת אמצעי לחימה. "הסיכול מלמד על פעילותם של ארגוני הטרור מרצועת עזה, שממשיכים לפעול בכל העת לגיוס אזרחים ישראלים לטובת פעילות טרור"

בווידאו: נציג המשטרה מתייחס למעצר צעיר בדואי שהונחה להתגייס לצה"ל כדי לקדם פעילות טרור בעבור ארגון בעזה/צילום: דוברות משטרת ישראל

כתבי אישום הוגשו היום (ראשון) נגד שני תושבי הנגב שעמדו בקשר עם פעיל ארגון מרצועת עזה, וסייעו לו בהעברת כספים וכן משימות ביטחוניות.

השניים הם סעד אבו רקייק, כבן 20, תושב תל שבע וסאמח אלנבארי, כבן 21, תושב פזורת חורה. במהלך הקשר שניהלו השניים עם הפעיל מהרצועה, ביצעו משימות של העברות כספים וזאת על פי בקשתו של הפעיל. בנוסף, התבקש אלנבארי על ידי אותו פעיל לבצע משימות ביטחוניות נוספות ואף הסכים לסייע בהעברת אמצעי לחימה לאחר.

עם תום חקירתם בשב"כ, הוגשו היום כנגד השניים על ידי פרקליטות מחוז דרום כתבי אישום המייחסים להם עבירות ביטחוניות חמורות.

פרויקט המכשול סביב רצועת עזה. דובר צה"ל
השניים מאושמים בעבירות ביטחוניות חמורות. הגדר סביב רצועת עזה/דובר צה"ל

מהמשטרה נמסר כי "מדובר בסיכול שמלמד על פעילותם של ארגוני הטרור מרצועת עזה, שממשיכים לפעול בכל העת לגיוס אזרחים ישראלים לטובת ביצוע פעילות טרור.

"שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל רואים בחומרה מעורבות או זיקה של אזרחים ישראלים לפעילות טרור, ובכלל זה קיום מגע וקשרים של אזרחים ישראלים עם פעילים מארגוני הטרור לרבות מרצועת עזה, ויוסיפו לפעול לסיכול פעילות טרור אל מול המעורבים בכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully