וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב חברון נאשם בביצוע מעשה סדום בצעירה בחוף בבת ים

עודכן לאחרונה: 13.10.2022 / 12:33

עדי טמיזה בן ה-21, שהיה בעל אישור שהיה, נאשם שתקף צעירה בת גילו בחוף בעיר בחודש שעבר, תוך שהיא ניסתה להיאבק בו ולהתנגד. לפי כתב האישום, הוא לקח אותה בכוח לגבעה סמוכה והפשיט אותה באלימות. הפרקליטות: "פגיעה חמורה בתחושת ביטחונן של ציבור הנשים"

בווידאו: תושב חברון נאשם בביצוע מעשה סדום בצעירה בחוף בבת ים/מערכת וואלה!

צעיר פלסטיני מחברון הואשם היום (חמישי) בביצוע מעשה סדום בצעירה בחוף בבת ים בחודש שעבר. לפי כתב האישום, שהגישה עו"ד קארי קסה מפרקליטות מחוז תל אביב לבית המשפט המחוזי בעיר, עדי טמיזה בן ה-21 ניגש לצעירה בת 21 שישבה לבדה לחוף יחד עם אדם נוסף בסביבות השעה 23:30.

אחרי שניסה ללא הצלחה לפתח שיחה עם הצעירה, ביקש הנאשם מהאדם הנוסף שהיו עמו לגשת לחנות סמוכה ולקנות עבורם משקאות "אקסל". הצעירה אמרה שהיא אינה מעוניינת בכך, וכי היא צריכה ללכת לביתה. למרות זאת, ובהמשך לבקשת טמיזה, התרחק האדם הנוסף מהמקום. בשלב זה, כשנותרו רק שניהם לבד, קמה הצעירה והחלה ללכת, בעוד שטמיזה קם אחריה, התקרב אליה ותפס אותה בידה תוך שהיא הודפת אותו. אז תפס טמיזה את הצעירה בידה השנייה, משך אותה בכוח לכיוון העיר יפו ואמר לה "בואי איתי, נעשה סיבוב".

חוף בת ים, 10 באוגוסט 2021. ראובן קסטרו
חוף הים בבת ים/ראובן קסטרו

על פי כתב האישום, היא ניסתה להתנגד ואמרה כי היא צריכה ללכת והיא אינה מעוניינת לבוא עמו. משסירבה המתלוננת, הרים אותה טמיזה ונשא אותה מהחוף אל גבעה סמוכה. בהמשך לכך, וחרף התנגדותה, הפשיט את המתלוננת בכוח ממכנסיה, תוך שהיא מתנגדת ומנסה להשתחרר מאחיזתו ללא הצלחה. בשלב כלשהו, ניסתה המתלוננת להתקשר לעזרה, אך טמיזה לקח את מכשיר הטלפון מידה. לבסוף, ולאחר מאבק, הצליח לבצע במתלוננת מעשה סדום.

לאחר מכן, הצעירה ביקשה ממנו כי הוא ישיב לה את הטלפון, אז הנאשם התנה את השבתו בכך שהם ירדו לחוף ושהמתלוננת תמסור לו את מספר הטלפון שלה, לאחר הורה טמיזה למתלוננת לא לדבר על המעשה עם אף אחד, אמר לה בערבית כי הוא "אוהב אותה" והלך מהמקום.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל, ציינה עו"ד קארי קסה כי "המעשים המיוחסים למשיב בכתב האישום מעידים על מי שנשקפת ממנו סכנה רבתית לציבור הנשים בישראל, שעה שניצל את אישור השהייה שניתן לו לצורך עבודה כדי לבצע מעשה סדום אכזרי, באישון לילה כנגד מתלוננת אשר כל 'פשעה' היה שישבה בגפה בחוף בשעת לילה. מעשים אלו מהווים פגיעה חמורה בתחושת ביטחונן של ציבור הנשים ומעידים על מסוכנות שלא ניתן להפיג בחלופת מעצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully