וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר פלסטיני נעצר בחשד לאונס צעירה בחוף בבת ים

עודכן לאחרונה: 29.9.2022 / 12:00

הצעירה, תושבת העיר, סיפרה כי הגיעה לחוף בשעות הערב המאוחרות כשלפתע נגשו אליה שני גברים דוברי ערבית. לטענתה האחד ביקש ממנה מצית, כשהחלה להתקדם האחר תפס אותה בכוח בידה, הטיח אותה על הקרקע ותקף אותה מינית. ביהמ"ש האריך את מעצרו עד ליום ראשון

ווידאו: צעיר פלסטיני נעצר בחשד לאונס צעירה בבת ים 29 בספטמבר 2022/מערכת וואלה

המשטרה עצרה אתמול (רביעי) פלסטיני בן 21 בחשד שאנס צעירה בחוף הים בבת ים בסוף השבוע שעבר.

חוקרי משטרת בת ים פתחו בחקירה עם קבלת התלונה בידי תושבת העיר בטענה לאונס. החשוד, עדי טמיזה, תושב אזור חברון, הטיח על פי החשד את הצעירה על הסלעים וסתם את פיה בידו לפני שתקף אותה מינית.

המתלוננת סיפרה כי האירוע התרחש בשעות הערב המאוחרות כאשר הגיעה לבדה לחוף הים. לטענתה, לפתע שני גברים דוברי ערבית התקרבו אליה כשאחד ביקש ממנה מצית. בזמן זה הגבר האחר תפס אותה בידה כאשר ביקשה ללכת מהמקום, דחף אותה לקרקע באזור מסולע וביצע בה מעשה סדום.

חוף בת ים, 10 באוגוסט 2021. ראובן קסטרו
חוף הים בבת ים/ראובן קסטרו

בעדות שמסרה היא סיפרה כי נאבקה בחשוד, ובעקבות זאת נחבלה. עוד עולה כי החשוד תקף אותה מינית בעוצמה ומנע ממנה לגשת לטלפון הנייד שלה ולהזעיק עזרה.

בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרו עד ליום ראשון. "בחקירה מאומצת הצליחו חוקרי המשטרה להתחקות אחר החשוד במעשה, תושב השטחים בעל אישורי כניסה מאזור חברון בן 21, והוא נעצר לחקירה בתחנה", נמסר.

לפני כשבוע נעצרו שלושה צעירים בני 19, 20 ו-27 מעראמשה שבצפון הארץ בחשד לאונס ומעשה סדום בנערה בת 15, תושבת אחד מיישובי האזור. הנערה התלוננה על המקרה, שלדבריה התרחש לפני כמה חודשים, והיו מעורבים בו שלושה מתושבי עראמשה.

  • עוד באותו נושא:
  • בת ים
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully