וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רץ במהירות ומנסה לנגח: תיעוד מתקיפת חזיר הבר את בת ה-14 בחיפה

עודכן לאחרונה: 12.10.2022 / 16:42

בת ה-14 שהותקפה בידי חזיר בר בשבוע שעבר נפצעה בגבה וברגלה ונזקקה לטיפול רפואי בבית החולים. כעת מתפרסם תיעוד ממצלמות האבטחה בעסק שבו בילתה, ובו נראה החזיר שועט במהירות לעברה ומנסה לנגח אותה

בווידאו: תיעוד חזיר שתקף נערה בגלידריה בחיפה/מצלמות אבטחה

תופעת תקיפות חזירי הבר הפכה קבועה בחיפה, והקורבן האחרון היא נערה בת 14 שהותקפה בשבוע שעבר בידי החיה סמוך לגלידריה בעיר. בתיעוד ממצלמות האבטחה במקום שהתפרסם היום (רביעי) ניתן לראות את חזיר הבר שועט לעבר הילדה ומנסה לנגח אותה.

האירוע התרחש ביום שישי אחר הצהריים, בעת שהנערה וחברותיה יצאו מהגלידרייה בשדרות מוריה שבעיר, בדרכן על המדרכה לפעולה בשבט כרמל בצופים. אז, חזיר בר התפרץ מאחת הסמטאות והחל לרדוף אחריהן. "רואים כמה מהר הוא מגיח לכיוון של הבנות, אפשר להיווכח שהמפגש הזה כפי שתיארו היה בלתי נמנע ושניות אחרי מה שרואים בסרטון הוא אכן תוקף אותן", אמר אביה של נ', הנערה שהותקפה, לאחר שצפה בסרטון.

נערה הותקפה על ידי חזיר בר בחיפה. 7 באוקטובר 2022. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, באדיבות המשפחה
פגיעת הילדה ברגלה לאחר תקיפת החזיר/באדיבות המשפחה, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"היא הייתה במסלול שלו ולא היה לה לאן לברוח", סיפר אביה לאחר המקרה, "החזיר פגע בה ונגרם לה סימן חבלה גדול ואדום בגב וחתך ברגל וכמו כן כתוצאה מהנפילה, נגרמו לה שפשופים". הנערה הובאה לבית החולים בני ציון שבעיר, שם ניקו וחבשו את הפצעים והיא קיבלה אנטיביוטיקה וארבע זריקות נגד כלבת.

חזירי הבר הפכו לבני בית במרחב הציבורי בחיפה, כשתקיפות בהן הם מעורבים הופכות קבועות בעיר, גם כשאין כל מעורבות של מזון, כמו במקרה של הנערה שהדגישה כי לא אחזה בגלידה או כל מאכל אחר. "היא ילדה חזקה וכעת היא בכלל מרחמת על החזיר", אמר האב וסיפר כי בתו חובבת בעלי חיים. "זה פשוט מזעזע ויכול היה להסתיים באסון חמור יותר. זו בעיה שצריך לפתור", אמר. עוד הוא סיפר כי רשות הטבע והגנים יצרו קשר ואמרו שמטפלים בבעיה ברצינות. "גם מעיריית חיפה יצרו קשר ותמכו", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully