וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלקחה בפיו: צעיר נפגע באורח קשה מסיגריה אלקטרונית

עודכן לאחרונה: 12.10.2022 / 14:30

בן ה-28 שהשתתף באותה העת במרוץ מכוניות בדימונה עישן סיגריה אלקטרונית - וזו התפוצצה בפיו. הוא פונה לבית החולים סורוקה כשהוא סובל מכוויות בעיניים ובחזה ומחבלה בפיו. אמו שחזרה בשיחה עם וואלה: "נזקים שלא ייאמנו - הסיגריה הזו היא כמו רולטה רוסית"

מה סיגריות אלקטרוניות עושות לגוף שלכם?/AP, Reuters, Getty Images, Shutterstock

צעיר בן 28 נפצע קשה הבוקר (רביעי) בדימונה לאחר שעישן סיגריה אלקטרונית - וזו ככל הנראה התלקחה והתפוצצה בפיו. צוות מד"א שהגיע למקום העניק טיפול רפואי לצעיר, שהשתתף באותה העת במרוץ מכוניות ברחוב הפטיש בעיר - והוא פונה אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע כשהוא סובל מכוויות דרגה א' בעיניים ובחזה ומחבלה בפיו.

"משום מקום הסיגריה התפוצצה לו בפנים וגרמה לו לנזקים שלא ייאמנו. מרבית הכוויות הן באזור העיניים והחזה", שחזרה אמו, ליאת והב בן גל, בשיחה עם וואלה. "אם הייתי יודעת שסיגריה אלקטרונית היא רולטה רוסית הייתי גורמת לכך שהוא לא יתעסק עם זה בכלל".

סיגריה אלקטרונית. ShutterStock
סיגריה אלקטרונית התלקחה והתפוצצה בפיו/ShutterStock

עוד ביקשה להזהיר את הציבור: "תזרקו את זה, אתה אפילו לא חושב שאתה גורם לעצמך נזק. הבן שלי עכשיו הולך להיות בשיקום ארוך, הוא בחור צעיר. יש סיכון גדול בנטילה של הסיגריה הזאת".

"ראינו גבר כבן 28 שוכב על שביל סמוך לכביש", סיפרו פרמדיקית וחובש במד"א, עטרה מיימון ואלחי אלבז. "הוא היה בהכרה מלאה וסבל מכוויה בחזה ומדימום בפנים. אנשים שהיו במקום סיפרו לנו שהוא נפצע מסיגריה אלקטרונית שהתלקחה והתפוצצה. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית חולים".

  • עוד באותו נושא:
  • דימונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully