וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בדרום: אם נהרגה מירי שכוון לבנה בעקבות סכסוך חמולות

עודכן לאחרונה: 11.10.2022 / 10:09

זיינב א-צאנע נורתה למוות בזמן שהייתה ברכב עם בנה. על פי החשד, האש כוונה אליו כחלק מניסיון חיסול. היא הובאה למרפאה בלקיה ופונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם נקבע מותה

המרפאה בלקיה ממנה פונתה האישה שנפצעה מירי/דוברות מד"א

זיינב א-צאנע, אישה בשנות ה-40 לחייה, נורתה הערב (ראשון) למוות בדרום. מחקירה ראשונית עולה כי האם נפגעה מהירי כשישבה עם בנה ברכב, והוא היה היעד לניסיון חיסול כחלק מסכסוך בין חמולות.

תחילה צוות רפואה פינה אותה ממרפאה בלקיה לבית החולים סורוקה שבבאר שבע תוך שהוא מבצע בה פעולות החייאה, אך בהמשך הצוות במרכז הרפואי נאלץ לבסוף לקבוע את מותה.

על פי נתוני המעקב של עמותת "יוזמות אברהם", בשנת 2022 קיפחו את חייהם 87 ערבים-פלסטינים בישראל בנסיבות הקשורות לאלימות ופשיעה, מהם 83 אזרחים ו-4 שאינם אזרחים, 73 מהם נורו למוות. מבין כלל הקרבנות, 11 הן נשים.

אמבולנס. דוברות מד"א, אתר רשמי
אמבולנס סמוך למקום שבו נפגעה האישה/אתר רשמי, דוברות מד"א

בשבוע שעבר הותר לפרסום כי יפית פוריאן היא האישה שנרצחה בדקירות ובשריפה בדירתה ברחובות היא הובאה למנוחות בבית העלמין בחולון בהשתתפות עשרות אנשים. החשוד ברצח של פוריאן בת ה-31 הוא בעלה, שי סלמי. פוריאן הותירה אחריה ארבעה ילדים קטנים, שאחת מהם הייתה בדירה בזמן הרצח - וחולצה מהשריפה בידי סבה מצד אביה. היא שוחררה מהבית החולים, בעוד שהאב עדיין מאושפז במצב קשה.

"המשפחה לא מסוגלת לדבר כי אין מילים נכונות לסיפור שהוא לא נכון", אמרה בהלוויה סתיו, חברה של פוריאן, שהייתה מזכירה במרכז רפואי לקשישים. "אני לא מאמינה שאין לי עוד הזדמנות לראות אותך. אני רוצה לבקש ממך סליחה בשם כולנו, ואני מקווה שעכשיו את במקום טוב ונעשה כל מה שאפשר כדי לדאוג לילדים שלך למשפחה ולאימא שלך. את בן אדם מדהים ותמיד היית. רואים את זה בכל אחד מהילדים שלך. אני אוהבת אותך וכולנו אוהבים אותך. תשמרי על עצמך שם למעלה". כמה בני משפחה חשו ברע בעת ההלווייה, וצוות מד"א שהיה במקום טיפל בהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully