וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שברו את הדלת וידעו איפה כל דבר": מאות מחשבים ניידים נגנבו מבתי ספר בתל אביב

עודכן לאחרונה: 8.10.2022 / 14:39

בחסות חופשות החג, הגנבים פרצו למוסדות ולקחו ציוד בשווי של כשני מיליון שקלים. תלונות הוגשו למשטרה - אך טרם נעצרו חשודים. "נכנסו לכיתות ולחדרים, איפה שהיו ארונות הטעינה של המחשבים - ורוקנו", סיפר אחד המנהלים. "לא מעט בתי ספר חוו את זה - זאת מכה עירונית"

בווידאו: תושב טירה פרץ לבית קפה, גנב אלפי שקלים ואיים על השוטרים/מצלמות אבטחה

מאות מחשבים ניידים ומקרנים נגנבו מבתי ספר ברחבי תל אביב בשבועות האחרונים. בחסות חופשות החג, החשודים פרצו למוסדות ולקחו ציוד בשווי של כשני מיליון שקלים. תלונות הוגשו למשטרה - אך טרם נעצרו חשודים.

לחלק מבתי הספר פרצו הגנבים פעם נוספת בהפרש של ימים ספורים: לאחד מהם נכנסו פעמיים רק בראש השנה, ולאחר נכנסו פעם אחת בראש השנה ופעם בכיפור. "פרצו את הדלת לתוך בית הספר וידעו איפה כל דבר", סיפר אחד המנהלים. "הם נכנסו לכיתות ולחדרים, איפה שהיו ארונות הטעינה של המחשבים - ורוקנו. נראה שהם ידעו מה הם עושים. גנבו רק לפטופים".

המנהל הדגיש כי מדובר בתופעה עירונית שפוקדת את בתי הספר בשבועות האחרונים. "אני יודע על לא מעט בתי ספר שחוו את זה בתקופה האחרונה - זאת מכה עירונית", אמר.

מחשב נייד אסוס. עמית לגו, מערכת וואלה!
"ידעו איפה שנמצא כל דבר". מחשב נייד אילוסטרציה/מערכת וואלה!, עמית לגו

למרות שהמקרים תועדו במצלמות אבטחה, הפורצים טרם נתפסו. "הוגשו תלונות והן נחקרות במקצועיות וביסודיות לאיתור חשודים", מסרה המשטרה בתגובה.

מעיריית תל אביב נמסר כי "מתחילת החופש הגדול ועד היום נגנבו מאות מחשבים ניידים מבתי ספר בכל רחבי העיר, בהיקף תקציבי של כשני מיליון שקלים. בכל המקרים הוגשו תלונות למשטרה. לצערנו עד עתה לא עודכנו באף אחד מהמקרים וזאת למרות פניות חוזרות ונשנות מגורמי העירייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully