וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו שוחרר מבית החולים: "כל תוצאות הבדיקות שביצע תקינות"

עודכן לאחרונה: 6.10.2022 / 9:38

לשכת נתניהו מסרה כי הוא עזב הבוקר את בית החולים שערי צדק, אליו הגיע אמש לאחר שחש ברע במהלך תפילה בבית כנסת. "נתניהו שב לפעילות מלאה וכבר בדרכו לצעידת הבוקר שלו", נכתב בהודעה

בווידאו: נתניהו על ההסכם המסתמן עם לבנון: "לא חוקי - סכנה לישראל"/קונטקט

ראש האופוזיציה שוחרר הבוקר (חמישי) מבית החולים שערי צדק בירושלים לאחר שתוצאות הבדיקות שביצע יצאו תקינות - כך עדכנה לשכתו. נתניהו התפנה אמש לבית החולים לאחר שחש ברע במהלך תפילת יום הכיפורים. "נתניהו שב לפעילות מלאה וכבר בדרכו לצעידת הבוקר שלו", נכתב בהודעה שמסרה הלשכה.

בעת שהגיע אמש לבית החולים, לשכתו עדכנה כי הוא חש לא טוב בבית הכנסת בזמן תפילת נעילה. מהמרכז הרפואי נמסר אמש כי נתניהו עבר סדרת בדיקות מקיפות, שיצאו תקינות, ויישאר להשגחה למשך הלילה. לאחר מכן נתניהו צייץ בטוויטר כי הוא מרגיש טוב. "מודה לכולכם על התמיכה והאהבה", כתב.

מסע"ת | בנימין נתניהו 25 באוגוסט 2022. ראובן קסטרו
נתניהו/ראובן קסטרו

נתניהו עבר בפברואר האחרון פרוצדורה רפואית בהדסה עין כרם לריסוק אבן בשלפוחית השתן. את ההליך ביצעו פרופ' מרדכי דובדבני, ראש השירות לאנדו-אורולוגיה וריסוק אבנים בהדסה ופרופ' עופר גופרית, מנהל המחלקה לאורולוגיה.

זו הייתה הפעם השנייה שנתניהו עובר ריסוק של אבן בשלפוחית השתן. הפעם הקודמת שהוא עבר את ההליך היתה במאי 2017. באותה עת החליף אותו בתפקיד השר זאב אלקין. בנובמבר 2020 עבר נתניהו הליך במערכת העיכול, שבמהלכו הוסרו שני פוליפים מהמעי הגס שלו בשלמותם. בשעתו עבר נתניהו את ההליך בבית החולים שערי צדק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully