וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני יציאת הצום: נתניהו חש ברע בזמן תפילה בבית כנסת - והתפנה לבית חולים

עודכן לאחרונה: 5.10.2022 / 21:34

יו"ר האופוזיציה חש ברע במהלך תפילת נעילה בטרם סיום צום יום כיפור. מלשכתו נמסר כי עבר סדרת בדיקות שיצאו תקינות, שהוא חש בטוב, והגיע עצמאית למרכז הרפואי. הוא יישאר להשגחה במחלקה במשך הלילה. לפיד: "מאחל התאוששות מהירה ורפואה שלמה. רק בריאות"

בווידאו: נתניהו על ההסכם המסתמן עם לבנון: "לא חוקי - סכנה לישראל"/קונטקט

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו הגיע הערב (רביעי) לבית החולים שערי צדק בירושלים, משום שחש ברע במהלך תפילה בבית הכנסת בטרם יציאת הצום. מלשכתו של נתניהו נמסר: "ראש הממשלה לשעבר חש לא טוב בבית הכנסת בזמן תפילת נעילה. הוא עבר סדרת בדיקות במקום שיצאו תקינות, וכעת חש בטוב. למען הסר ספק". מהמרכז הרפואי נמסר כי נתניהו עבר סדרת בדיקות מקיפות, שיצאו תקינות, ויישאר להשגחה למשך הלילה. לאחר מכן נתניהו צייץ בטוויטר כי הוא מרגיש טוב. "מודה לכולכם על התמיכה והאהבה", כתב.

ראש הממשלה יאיר לפיד שלח לנתניהו איחולי החלמה בציוץ שפרסם בטוויטר, "מאחל לבנימין נתניהו התאוששות מהירה ורפואה שלמה. רק בריאות". גם ראש הממשלה החליפי נפתלי בנט איחל לבריאותו של נתניהו וכתב בציוץ בטוויטר "אני מאחל לכל בית ישראל שנים רבות וטובות, ומאחל לבנימין נתניהו רפואה שלמה ומהירה. רק טוב".

נתניהו עבר בפברואר האחרון פרוצדורה רפואית בהדסה עין כרם לריסוק אבן בשלפוחית השתן. את ההליך ביצעו פרופ' מרדכי דובדבני, ראש השירות לאנדו-אורולוגיה וריסוק אבנים בהדסה ופרופ' עופר גופרית, מנהל המחלקה לאורולוגיה.

זו הייתה הפעם השנייה שנתניהו עובר ריסוק של אבן בשלפוחית השתן. הפעם הקודמת שהוא עבר את ההליך היתה במאי 2017. באותה עת החליף אותו בתפקיד השר זאב אלקין. בנובמבר 2020 עבר נתניהו הליך במערכת העיכול, שבמהלכו הוסרו שני פוליפים מהמעי הגס שלו בשלמותם. בשעתו עבר נתניהו את ההליך בבית החולים שערי צדק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully