וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט לינץ' בבת ים: בני מיעוטים נסעו בעיר אחרי כניסת הצום - ההמון הפך את רכבם

עודכן לאחרונה: 6.10.2022 / 11:27

מהומה פרצה בעיר אחרי שככל הנראה צעירים החנו את מכוניתם אחרי כניסת יום כיפור. בתיעוד מהאירוע הרכב נראה על צדו והקהל מסביב מוחא כפיים. במקרה אחר שני תושבי חורה נפצעו קל בקטטה עם יהודים, אך הרקע לאירוע עדיין לא ברור

מהומות בבת ים, ההמון הפך רכב של בדואים במהלך יום כיפור/שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

מהומה פרצה אמש (שלישי) בבת ים כשהמון הפך רכב של בני מיעוטים, שלפי הטענות חנו אחרי כניסת יום כיפור ותחילת הצום. הקהל הפך את המכונית אחרי שהנוסעים יצאו ממנה. בתיעוד מהאירוע הרכב נראה על צדו והקהל מסביב מוחא כפיים. במקרה אחר שני תושבי חורה נפצעו קל בקטטה עם יהודים, כשהרקע עדיין לא ברור.

בארגון תג מאיר גינו את האירוע, ומסרו: "מגנים בשאט נפש את הפיכת המכונית של אזרחים ערבים בערב יום כיפור ופציעתם. כמה עצוב שסמוך להכאה על חטא שנאת חינם ועזות מצח, פוגעים באזרחים ערבים תמימים שנקלעו לעיר בת ים בערב יום כיפור".

מהומות בבת ים, ההמון הפך רכב של בדואים במהלך יום כיפור. שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים, מערכת וואלה
הרכב שההמון הפך בבת ים. אמש/מערכת וואלה, שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

אתמול נכנס בשוגג למרכז העיר שכם רכב ובו ארבעה ישראלים, נשים וילדים, ונתפס על ידי פלסטינים. על פי הדיווחים, הם אותרו על ידי ההמון ובמקום התפתחה מהומה. בהמשך, הועברו לידי מנגנוני הביטחון הפלסטיניים שהחזירו אותם לידי צה"ל והם שוחררו.

גורמי צבא אמרו כי בשלב זה לא ברור כיצד הנשים והילדים נכנסו לעיר. ההערכה היא כי הן לא הכירו את הדרך. הגורם ציין כי ללא התערבות של המנגנונים הפלסטיניים, האירוע יכול היה להיגמר בנפגעים. המנגנונים הגיבו, ומיהרו לפנות אותם לאזור מבודד.

לאחר יצירת קשר עם גורמי ביטחון ומשטרה בישראל, החלה העברתם לידי צה"ל והמשטרה. דובר צה"ל מסר כי "מספר אזרחים ישראלים נכנסו לעיר שכם ויצאו בליווי מנגנוני הביטחון הפלסטינים בתיאום עם כוחות הביטחון באזור. האזרחים יועברו לתשאול במשטרת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully