וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה וצה"ל סיכלו הברחת ענק של אמצעי לחימה מגבול ירדן

עודכן לאחרונה: 3.10.2022 / 22:02

61 אקדחים ורובה m16 נתפסו על ידי יחידת מג"ן וכוחות צה"ל, לאחר חקירה סמויה. שני חשודים במעשה, תושבי זבידאת ובסמת טבעון, נעצרו על ידי הכוחות והועברו לחקירה. "גודל התפיסה מלמד על המוטיבציה של גורמים פליליים וחבלניים להתחמש", אמר מפקד יחידת מג"ן

בווידאו: נתפס על חם: סוכלה הברחה של עשרות כלי נשק בבקעת הירדן/דוברות משטרת ישראל

הברחת ענק של עשרות אמצעי לחימה לא חוקיים מגבול ירדן סוכלה היום (שני) על משטרת ישראל וכוחות צה"ל. לוחמי יחידת מג"ן של מרחב הנגב במשטרה, וכוחות מגדוד אריות הירדן של חטיבת הבקעה והעמקים סיכלו את הברחת הענק בתום חקירה סמויה, ועצרו שני חשודים במעשה, תושבי היישובים זבידאת ובסמת טבעון בשנות ה-30 לחייהם.

ניסיון הברחת נשקים בבקעת הירדן. 3 באוקטובר 2022. דוברות משטרת ישראל
הבלדר נתפס לאחר שהגיע לגדר הגבול בבקעה. כלי הנשק שנתפסו, 3 באוקטובר 2022/דוברות משטרת ישראל

שני חברי רשת ההברחה נעצרו לאחר שבלדר של הרשת הגיע לגדר הגבול בבקעה, שם הוא קיבל לידו מידיו של מבריח 61 אקדחים ורובה מסוג M16, ארוזים בתוך תיק. מיד לאחר מעצר הבלדר ותפיסת האקדחים, נערך מרדף רכוב ורגלי אחרי החשוד הנוסף שניסה להימלט, עד שגם הוא נעצר. העצורים, הרכבים וכלי הנשק שנתפסו הועברו להמשך חקירה ביחידת מג"ן.

עוד בוואלה!

24 אקדחים ומאות אלפי שקלים במזומן: נעצרה הברחת נשק גדולה בבקעה

לכתבה המלאה
ניסיון הברחת נשקים בבקעת הירדן. 3 באוקטובר 2022. דוברות משטרת ישראל
החשוד השני נתפס בתום מרדף רכוב ורגלי. האקדחים שנתפסו בהברחה/דוברות משטרת ישראל

מהמשטרה נמסר כי לוחמי יחידת מג"ן של מרחב הנגב, ביחד עם כלל הכוחות השותפים מחטיבת הבקעה של צה"ל וממחוז הדרום, פועלים לאורך כל הגבולות במשך כל השנה כדי למנוע מאמצעי לחימה לא חוקיים להגיע לתוך שטח מדינת ישראל, ולנגב בפרט. לדברי סנ"צ רונן כלפון, מפקד יחידת מג"ן, מדובר במערכה ארוכה וקשה. "גודל התפיסה מלמד על גודל המוטיבציה של גורמים פליליים ופח"עיים להתחמש, ואנו נמשיך לתקוף את רשתות ההברחה בכל מקום שאליו יגיעו", אמר כלפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully