וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל משרד האנרגיה לשעבר: "ההסכם המתגבש עם לבנון - בהלימה לעמדת הדרגים המקצועיים"

עודכן לאחרונה: 3.10.2022 / 16:46

את הדברים אמר אודי אדירי שפרש לאחרונה מתפקידו כראש צוות המו"מ של ישראל על הגבול הימי עם לבנון. בסדרת ציוצים הוא הגיב על הטענה כי התפטר במחאה על ההסכם וציין כי עזב משום שהתחיל עבודה חדשה. "אין לי כל רצון או כוונה להכנס למחלוקת הפוליטית המסתמנת סביב ההסכם"

בווידאו: גנץ מאיים שאם חיזבאללה ינסה לחבל במו"מ על הגבול הימי לבנון כולה תשלם את המחיר/גו לייב המכון למדיניות נגד טרור באוניברסיטת רייכמן

מנכ"ל משרד האנרגיה לשעבר אודי אדירי שעמד בראש צוות המו"מ של ישראל על הגבול הימי עם לבנון אמר היום (שני) כי "ההסכם המתגבש הינו בהלימה מלאה לעמדת הדרגים המקצועיים כפי שהובאו בפני מקבלי ההחלטות".

אסדת כריש במים הטריטוריאליים של ישראל. חברת אנרג'יאן, אתר רשמי
"בהלימה לעמדת הדרגים המקצועיים". אסדת כריש/אתר רשמי, חברת אנרג'יאן

למה זה חשוב:

  • העיתונאי אבי בראלי פרסם הבוקר בדה-מארקר כי אדירי פרש לאחרונה מתפקידו דווקא בתקופה בה המו"מ הגיע לנקודת הכרעה. מאוחר יותר דווח כי אדירי עזב על רקע מחלוקת עם ראש המל"ל איל חולתא ובדיווח אחר נכתב כי עזב בכלל התנגדות להסכם.

עוד בוואלה!

בכיר לבנוני: נבקש לתקן את טיוטת ההסכם הימי, לא נשלם פיצויים לישראל

לכתבה המלאה

מה הם אומרים:

  • בסדרת ציוצים בחשבון הטוויטר שלו כתב אדירי כי עזב את צוות המו"מ "במקביל לחופשה ולקראת תחילת עבודה חדשה".
  • שלושה בכירים ישראלים ציינו כי תקופת הצינון של אדירי, שסיים את תפקידו כמנכ"ל משרד האנרגיה לפני כשנה הסתיימה והוא אמור להתחיל עבודה חדשה בשבועות הקרובים ולכן ביקש לסיים את תפקידו כראש צוות המו"מ.
  • "אין לי כל רצון או כוונה להכנס למחלוקת הפוליטית המסתמנת סביב ההסכם עם לבנון, אומר רק כי נפלה בחלקי זכות גדולה לעמוד בראש צוות המשא ומתן עם לבנון לאורך קרוב לשנתיים. תודתי נתונה ליובל שטייניץ ולקארין אלהרר שנתנו בי את האמון להובלת התהליך", כתב אדירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully