וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אביר על סוס לבן": כתב הציל אישה מטביעה במהלך הוריקן איאן בפלורידה

עודכן לאחרונה: 2.10.2022 / 22:32

עיתונאי NBC טוני אטקינס בדיוק סיקר את השפעת הסופה על האזור, כשראה את רכבה של טוניה מק'קולו טובע בכביש המוצף. העיתונאי קפץ על נהר המים ולקח את האישה על גבו, עד שהביא אותה למקום מבטחים. "הוא היה שם בשבילי כשהייתי צריכה אותו"

טוניה מק'קולו, אחות בבית חולים באורלנדו, פלורידה שבארצות הברית הייתה בדרכה לעבודה באחד הלילות כשרכבה נתקע באמצע כביש מוצף כשבחוץ סופה סוערת, אחת מהסופות שפקדו את האזור כחלק מהוריקן איאן. למרבה המזל, היא נצפתה על ידי עיתונאי NBC טוני אטקינס, שבדיוק סיקר את השפעת ההוריקן ההרסני, ובא לעזרתה. כעת היא מכנה אותו "האביר על הסוס הלבן" שלה, ומספרת איך הציל את חייה.

"היה חשוך וירד גשם וקודר. הכביש היה מוצף לגמרי, אין לי מושג כמה עמוקים היו המים. אז הבנתי שאני לא יכולה לנסוע עוד. אבל כשניסיתי לחזור לאחור, הרכב החל להתמלא במים" סיפרה מק'קולו. משהבחין אטקינס ברכב המוצף, הוא החל ללכת לעברה דרך המים העמוקים. מק'קולו טיפסה מחלון רכבה, והכתב לקח אותה על גבו אל מקום מבטחים. "הוא היה שם בשבילי כשהייתי צריכה אותו. הוא האביר על הסוס הלבן שלי, הוא הציל אותי", היא סיפרה.

כמה ימים לאחר מכן נפגשו אטקינס מק'קולו מחדש. "הייתי שם כל היום וזה לא היה נראה יותר מדי מסוכן. לא ראיתי קוי חשמל ליד המים, ולכן כשראיתי שהיא זקוקה לעזרה, ישר קפצתי", סיפר אטקינס.

במפגש בין השניים, הצטרף דרך שיחת וידיאו גם בנה של מק'קולו, סטפון, המשרת בחיל האוויר האמריקני. בשיחה עם הכתב הוא הודה לו על כך הציל את חייה של אימו והוסיף כי "אנחנו צריכים להביא לך מדליה או משהו כזה. אני בעצם בוחן את זה עם המפקד שלי, כדי להגיד לך תודה".

"תמשיך להיות שם ולהיות מועיל", מסרה מק'קולו לכתב, "אתה אף פעם לא יודע מתי מישהו כמוני יזדקק לזה. ואני מאוד מעריכה את זה. אני כל כך אסירת תודה".

כתב חדשות מציל אחות בהוריקן איאן באורלנדו פלורידה, ארצות הברית. 2 באוקטובר 2022. סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך
"הוא היה שם בשבילי כשהייתי צריכה אותו"' כתב NBC מציל אישה במהלך הוריקן איאן/צילום מסך, סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

סיפור האומץ של השניים מגיע בעוד ששרידיו האחרונים של הוריקן איאן עוברים דרך וירג'יניה. כעת, פלורידה קרוליינה הצפונית והדרומית, שנפגעו קשות מהסערה, עומדות בפנייה בנייה מחדש שצפויה לעלות עשרות מיליארדי דולרים.

עד כה, לפחות 77 בני אדם נהרגו בארצות הברית מאז שהחלה סופת איאן. ביום רביעי הקרוב צפויים נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן והגברת הראשונה ג'יל ביידן להגיע לפלורידה. מטרתם, לפי הבית הלבן היא "לראות את הנזק ממקור ראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully