וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד פונה לבית החולים אחרי שאכל כדור שוקולד החשוד שהכיל סמים

עודכן לאחרונה: 1.10.2022 / 22:38

בבית החולים אסף הרופא אושפז הערב ילד בן 6 מראשון לציון במצב קל. לדברי משפחתו הוא אכל כדור שוקולד שהביא שכן, ושעל פי החשד הכיל סמים. אם הבדיקות שעובר הילד יצביעו על הימצאות סם בגופו, בית החולים יערב את המשטרה

בווידאו: "חצה את הקווים": איש חיי לילה בת"א הפך לסוכן - והפליל 26 חשודים בעבירות סמים/משטרת ישראל

ילד בן שש מראשון לציון פונה הערב (שבת) לבית החולים שמיר-אסף הרופא כשהוא חש ברע ובמצב קל. לפי משפחתו, הוא אכל כדור שוקולד שהביא להם שכן - ועל פי החשד הכיל סמים. הילד מטופל ועובר בדיקות, ואם הן יצביעו על הימצאות של סם בגופו בית החולים יערב את המשטרה.

משטרת מחוז ת"א עצרה לפנות בוקר עשרות חשודים מכל רחבי הארץ בתחום עבירות הסמים הודות לגיוס סוכן סמוי, איש חיי לילה בת"א 19 בספט 2022. דוברות המשטרה, אתר רשמי
סמים שנתפסו בפשיטת המשטרה בעקבות פעילות הסוכן הסמוי, 19 בספטמבר 2022/אתר רשמי, דוברות המשטרה

לפני כשבוע נעצרו 26 גברים מכל רחבי הארץ בחשד לעבירות סמים שונות בזכות איש חיי לילה בתל אביב, שהופעל כסוכן סמוי בחודשים האחרונים במועדונים ובמסיבות בעיר. הסוכן ביצע עשרות עסקאות סמים עם עשרות חשודים ורכש מהם קוקאין וסמים אחרים, ובהם: סם המסיבות הידוע בכינוי "דוקטור" MMX, אקסטזי, MDMA ועוד.

שוטרי ובלשי מחוז תל אביב פשטו על בתיהם של החשודים, בשנות ה-20 ועד שנות ה-40 לחייהם, מכל רחבי הארץ, לשם מעצרם ועריכת חיפוש אחר סמים, והם הובאו לחקירה. צו איסור פרסום הוטל על פרטיו של הסוכן, ונאסר לפרסם את תמונתו ותמונות של בני משפחתו.

  • עוד באותו נושא:
  • סמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully