וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילופי אש בין שוטרים לעבריינים בנצרת, אחד החשודים נהרג

עודכן לאחרונה: 29.9.2022 / 23:06

שוטרים שהבחינו בירי לעבר בית בנצרת פתחו במצוד ולאחר מכן ניהלו קרב יריות באמצע הרחוב מול החשודים. במהלך חילופי האש נהרג אחד העבריינים מירי השוטרים. במכוניתם של החשודים אותרו כלי נשק ששימשו לירי

בווידאו: זירת אירוע הירי בנצרת/עמאר עסאדי

הצעיר מחמוד אחמד שחאדה נהרג היום (חמישי) מירי שוטרים במהלך קרב ירי עם שוטרים בנצרת. שחאדה, נחשד שלקח חלק יחד עם חשודים נוספים בירי לעבר בתים בעיר. במהלך חילופי האש נפצע צעיר נוסף, ועוד שניים נעצרו על ידי המשטרה.

השתלשלות האירועים החלה כששוטרי מחוז צפון שסיירו בעיר שמעו קולות ירי. השוטרים הגיעו לשכונה בה נשמעו הקולות, וזיהו רכב שממנו על פי החשד בוצע הירי. משהחלו השוטרים בנסיעה אחר הרכב התפתח קרב יריות ממנו נהרג אחד החשודים.

מחמוד אחמד שחאדה, ההרוג בחילופי אש בין שוטרים לעבריינים בנצרת. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך
מחמוד אחמד שחאדה, הצעיר שנהרג/צילום מסך, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הנשקים שנמצאו אצל החשודים בירי לעבר בית בנצרת 29 בספטמבר 2022. דוברות משטרת ישראל
כלי הנשק שנמצאו אצל החשודים בירי/דוברות משטרת ישראל

הצעיר הנוסף שנפצע פונה אף הוא לבית החולים במצב קשה. בסיום חילופי האש הצליחו השוטרים לעצור את שני החשודים הנוספים במעורבות בירי. בחיפוש ברכבם של החשודים אותרו שלושה רובי סער, שניים מסוג m-16 ואחד מסוג קלאצ'ניקוב.

ניצב שוקי תחאוכה מפקד מחוז צפון אמר בתגובה: "אנחנו במלחמה בפשיעה ובאנו להכריע. כל עבריין שמסכן אחרים, ידע שהוא יתקל בשוטרים נחושים שלא יהססו לפעול על מנת לנטרל את האיום על ביטחון האזרחים. אני מגבה את השוטרים שלנו ומצפה שיפעלו בדיוק כך, בחתירה למגע, בקור רוח ובאומץ, גם שכדורים עפים סביבם. לפעול כנגד כל סיכון, של חיי התושבים וגם של חייהם עצמם".

זירת אירוע הירי בנצרת 29 בפסטמבר 2022. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אתר רשמי
זירת הירי בנצרת/אתר רשמי, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בתחילת השבוע, ירו אלמוניים והשליכו רימונים לעבר ביתו של ראש המועצה המקומית ג'וליס, עו"ד ויסאם נבואני, בעת שהוא ומשפחתו היו בבית. איש לא נפגע, אולם נזק נגרם לרכוש. המשטרה פתחה בחקירת האירוע. הירי בוצע כשבועיים לאחר שרוססו כתובות על בניין המועצה המקומית נגד פעילותה בנוגע לנכסי הווקף.

מוקדם יותר החודש, נורו למוות אישה בת 34 וביתה בת ה-14 בלוד. אחותה התאומה של הנערה נורתה גם היא ונפצעה באורח בינוני. השלוש פונו לבית החולים שמיר אסף הרופא בבאר יעקב, שם נקבע מותן של השתיים, האם מנאר חג'אג' ובתה חדרה. המשטרה פתחה בחקירת המקרה ונסיבות התקרית נבדקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully