וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של החשוד ברצח ברחובות: "ראיתי עשן יוצא מהדלת - בני לא רצה לפתוח לי"

עודכן לאחרונה: 28.9.2022 / 10:28

האב, שמתגורר בבניין עם בנו החשוד ברצח אשתו ובהצתה, סיפר שניסה להיכנס לדירה כשהבין שמשהו לא בסדר, אך בנו מנע ממנו. לבסוף פרץ את הדלת ומצא את כלתו ללא רוח חיים, וחילץ את נכדיו ובנו מהדירה הבוערת. הוא לא הצליח להסביר מה קרה בין בני הזוג: "היו יחסים מצוינים"

בווידאו: זירת השריפה ברחובות בה אותה האישה ללא רוח חיים/דוברות משטרת ישראל

מ', אביו של החשוד ברצח והצתה ברחובות, סיפר הבוקר (רביעי) בריאיון ל-103FM על האירוע בו חילץ את נכדיו מדירתם שעלתה באש, ועל מערכת היחסים בין הוריהם. לדבריו, מערכת היחסים בין שני ההורים היתה "מצוינת" ולא היו סימנים מקדימים לרצח שנעשה לכאורה על ידי הבעל, שלאחר מכן הצית את הדירה. מ' ואשתו גרים בדירה מתחת לדירה של משפחת בנו.

לדברי מ', הוא הרגיש לראשונה כי משהו לא בסדר, כשהחשוד הוריד את בנו בן 9 חודשים אל דירתם. "הוא הוריד אותו למטה בסלון אצלנו, ופתאום הילד בכה. קמתי מהמיטה, ראיתי ילד קטן בוכה, 'איך הוא הגיע לפה?'. נתתי אותו לאשתי ועליתי". הוא סיפר שהגיע לדלת הדירה של בנו וניסה לפתוח את הדלת, אך בנו לא נתן לו. "דיברתי איתו, הוא אמר לי 'רק רגע', ואני ראיתי שעשן יוצא מהמשקוף. רצתי מהר, הבאתי פטיש וחילצתי אותו החוצה".

הוא סיפר שלא שמע את אשתו של בנו כל אותו זמן. "כנראה היתה להם מריבה כלשהי, הוא דקר אותה, היא דקרה אותו, אני לא יודע מה קרה", אמר. הוא סיפר כי כשראה את האישה בדירה, "ניסיתי להזיז אותה, לקרוא לה, ראיתי שאין תגובה".

זירת השריפה והרצח ברחובות. אישה אותרה ללא רוח חיים ועם סימני אלימות לאחר שכיבו שריפה בדירתה. מהמקום פונו בעלה במצב קשה, בתם בת ה-4 במצב בינוני ואבי הבעל במצב קל. 27 בספטמבר 2022. דוברות משטרת ישראל
זירת הרצח ברחובות, אתמול/דוברות משטרת ישראל

לדבריו, טרם סיפרו על האירוע לארבעת נכדיהם, ילדי החשוד והאם שנרצחה. "ההורים שלה גרים בחולון וביקשו שנביא אותם אליהם, חוץ מילדה אחת שעדיין בבית החולים", אמר. אותה ילדה שהתה במיטתה בזמן שפרצה השריפה בדירה. "לא דיברתי עם הבן שלי, שלחתי אותו החוצה, ושפכתי מים כדי לכבות את השריפה. הוא היה חנוק", המשיך מ' לספר.

הוא לא הצליח להסביר מה קרה בין בני הזוג. "אני לא ראיתי סימני דקירה אבל ראיתי דם על המדרגות. אין רופא, מי מדבר איתנו? אף אחד לא רוצה להגיד לנו שום דבר", טען. על נכדיו אמר כי בכוונתם לגדל אותם "כמה שצריך וכמה שאפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully