וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלינה רצתה לחגוג יום הולדת 40 לבעלה - ונהרגה בתאונה בגיאורגיה: "כולם אהבו אותה"

עודכן לאחרונה: 28.9.2022 / 16:23

אלינה אומנסקי, תושבת נהריה בת 36, ונעמי משה בת 58 מחולון הן ההרוגות בתאונת הדרכים בבטומי. בעלה של אלינה סיפר: "היא הייתה אישה מדהימה ונאמנה - שמעתי בום ענק, הרגשתי צפצוף באוזניים וראיתי את הזוועה של החיים שלי - איבדתי חצי נשמה"

בווידאו: תאונת דרכים בגיאורגיה; שני ישראלים נהרגו/מערכת וואלה! NEWS

אלינה אומנסקי, תושבת נהריה בת 36, ונעמי משה בת 58 מחולון הן שתי ההרוגות בתאונת הדרכים בגיאורגיה בסוף השבוע האחרון. ארונה של אלינה הגיע אמש ארצה והלווייתה צפויה להתקיים היום אחר הצהריים בבית העלמין בנהריה. "היא הייתה אישה מדהימה, אמיתית ונאמנה", ספד לה בעלה סטאס. "היא תמיד ידעה להגיד את הדבר הנכון ואף פעם לא שיקרה - לטוב ולרע".

אומנסקי, ילידת אוקראינה, עבדה במשרדים הראשיים של חברת "קשת טעמים". בשיחה עם וואלה! בעלה סיפר כי המשפחתיות הייתה תמיד בראש מעייניה. "היא הייתה המנוע של הבית. אמא נהדרת ובת נאמנה. תמיד חשבה קודם על ההורים שלה וידעה לדחוף קדימה. היא הייתה אישה משכמה ומעלה - הייתי קורא לה וונדרוומן. כולם אהבו אותה". עוד הוסיף סטאס כי הם עברו לאחרונה לדירה חדשה בה אלינה תכננה לארגן ארוחות משפחתיות. "היא עוד לא הספיקה להנות מהבית הזה. איבדתי חצי נשמה - עם כל החסרונות שלי, היא הייתה היתרון שלי".

אלינה אומנסקי. באדיבות המשפחה
"כולם אהבו אותה". אלינה אומנסקי/באדיבות המשפחה

סטאס שחזר את התאונה הטראגית וסיפר כי היא התרחשה ביום ההולדת ה-40 שלו. "היא הרימה הפקה מטורפת ולא ידעתי בכלל שאנחנו נוסעים לחו"ל", אמר. "היא סיפרה לי שנוסעים לסוף שבוע מטעם העבודה שלה ושמביאים בני זוג. היא 'עבדה עליי' כמו שאומרים. יצאנו ביום חמישי בערב, נכנסנו לנתב"ג ואז היא אומרת לי 'יום הולדת שמח, אנחנו נוסעים לבטומי'. הייתי בהלם. ואז הצטרף עוד זוג חברים".

"היה לנו שאטל משדה התעופה למלון ובדרך המדריך הסביר על העמדה במלון ושאפשר להירשם לכל מיני טיולים", המשיך. "אנחנו נרשמנו לטיול למפלים. ביום שישי היה גשום. התלבטנו אבל בסוף אמרנו, יאללה ניסע כי רוב המקומות בהם נבקר הם מקורים ואין בעיה. בנקודה הראשונה שעצרנו היה נוף מרהיב. המשכנו לנסוע במעלה ההר והכביש נהיה מאוד צר. שני נתיבים צרים. אנחנו ישבנו מקדימה - מאחורי הנהג. היא ליד החלון ואני באמצע. לא כל כך ראינו מה קורה קדימה כי הכיסא של הנהג היה גבוה. אנחנו התעסקנו בלחפש איזו מסעדה לערב כדי ללכת לחגוג את יום ההולדת. הרמתי את הראש לרגע ואז אני קולט משאית שבאה מולנו, בתוך האוטובוס שלנו, כשהנהג שלנו הצליח בשנייה האחרונה לסטות ימינה. שמעתי 'בום' ענק. עברו כמה שניות והרגשתי פתאום שאני לא נושם ושיש לי צפצוף באוזניים. לקחתי נשימה ואז ראיתי את הזוועה של החיים שלי".

עוד בוואלה!

נפגעי התאונה בגיאורגיה משחזרים: "בהתחלה היה שקט, ואז החלו הצעקות"

לכתבה המלאה
נעמי, ההרוגה בתאונה בגיאורגיה. באדיבות המשפחה
ההורגה הנוספת בתאונה. נעמי משה/באדיבות המשפחה

"היא מתה במקום", הוסיף. "אני עוד ניסיתי לעזור. ניסיתי להציל אותה. לעשות משהו. אבל הפגיעה הייתה קטלנית. לקח זמן עד שבאו כוחות הצלה ובינתיים אנשים שהיו שם התחילו לפנות ברכבים פרטיים. היה שם כאוס. אם הנהג לא היה מושך ימינה ברגע האחרון אז זו הייתה התנגשות חזית-חזית ורוב הסיכויים שרוב האוטובוס היה עף מעל ההר כי היה שם מעקה כזה. הנהג שלנו אגב יצא בסדר ולא נפגע יותר מדי. שריטות ודברים כאלה, זהו. הנוסעים באוטובוס חלק שברו ידיים חלק רגליים וחלק איבדו איברים. יש עם פגיעות ראש מאד קשות. היו 17-16 ברכב. אנחנו הכרנו רק את הזוג שבא איתנו. אנחנו דוברי רוסית ויכולנו לתקשר איכשהו עם הגאורגים. לבעל של האישה מבת ים עזרנו כי הוא בנוסף לכל גם לא ידע את השפה".

שני ישראלים נהרגו בתאונה בגיאורגיה, 23 בספטמבר 2022. מתוך ajara TV, צילום מסך
"היא מתה במקום". אוטובוס התיירים בגיאורגיה/צילום מסך, מתוך ajara TV

תאונת הדרכים הקטלנית, בה נהרגו שתי ישראליות ו-17 נוספים נפצעו, התרחשה ביום שישי. על פי תחנת טלוויזיה מקומית, המשאית התנגשה במיניבוס בעיקול בדרך הררית סמוך לעיר. ביום שבת הובאו ארצה ארבעה מתוך הקבוצה ופונו לבתי החולים שיבא בתל השומר, איכילוב בתל אביב ורמב"ם בחיפה. השגרירות בגיאורגיה מסרה כי נמצאת בקשר עם יתר המעורבים בתאונה שנותרו במדינה.

התאונה אירעה באזור הררי סמוך לעיירה קדה, כמה עשרות קילומטרים מזרחית לבטומי, כארבע שעות מהבירה טבליסי, בתוואי שטח קשה ובגשם. הקבוצה הישראלית הייתה בדרכה למפלי מחונטסטי. על פי מידע שירות רפואת החירום, פצוע אחד הועבר באמבולנס למרכז רפואי בבטומי, ושלושה אושפזו במתקן רפואי אחר עם חבלות שטחיות. הישראליות שנהרגו בתאונה הן תושבות בת ים ונהריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully