וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפגעי התאונה בגיאורגיה משחזרים: "בהתחלה היה שקט, ואז החלו הצעקות"

עודכן לאחרונה: 24.9.2022 / 18:56

אסף כנפו בן ה-37, שכעת מאושפז במצב קל עם שברים בשתי ידיו, סיפר בשיחה עם וואלה על הרגעים אחרי שהמשאית פגעה במיניבוס של הישראלים. לדבריו, מקומיים סייעו בחילוץ הלכודים. "הבנתי שנשברו לי הידיים, התעלפתי, ואז אשתי נתנה לי סטירות כדי להעיר אותי"

בווידאו: תאונת דרכים בגיאורגיה; שני ישראלים נהרגו/מערכת וואלה! NEWS

אחד הישראלים שנפגע בתאונה בגיאורגיה סיפר היום (שבת) בשיחה עם וואלה על פגיעת המשאית, החילוץ והפציעה. "נסענו לטיול במפלים, ואחרי העצירה הראשונה, משאית ענקית סטתה מהנתיב ופגעה בנו לאורך כל האוטובוס", סיפר אסף כנפו בן ה-37, שכבר פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה, ומצבו קל. "בהתחלה היה שקט, ואז החלו צעקות. ראינו את הגברים של הנשים שהיו לכודות, הכיסאות היו עליהן".

מקומיים ניסו לחלץ אותנו, אבל לא הצליחו להיכנס לתוך המיניבוס, זה היה הזוי. אדם אחד גדול הצליח להיכנס והתחיל לעקור את כל הכיסאות, וככה הגיע לאלה שהיו לכודים", המשיך אסף. אחרי זה הבנתי שנשברו לי הידיים, התעלפתי, ואז אשתי נתנה לי סטירות כדי להעיר אותי. היה שם גם ירדני שגר בגיאורגיה וסייע בחילוץ. הוא לקח אותנו באוטו הפרטי שלו לפני שהגיעו אמבולנסים, הוא לקח אותנו לבית החולים והציל אותנו, הוא נסע כמו מטורף".

שני ישראלים נהרגו בתאונה בגיאורגיה, 23 בספטמבר 2022. מתוך ajara TV, צילום מסך
זירת התאונה בגיאורגיה. אתמול/צילום מסך, מתוך ajara TV

"אני הייתי בשוק", אמרה אשתו קרינה כנפו. "התחלתי לצעוק שאין לי ידיים הייתי בטוחה שנקטעה לי יד. לא הרגשתי אותה". הזוג הוסיף שהוא מעוניין להוקיר תודה לאחות מבית החולים סורוקה, יעל, שחגגה יום הולדת 70, ועזרה בטיפול בפצועים. "היא מיד התמסרה", סיפרו. "חשוב לנו להגיד שהציפו אותנו באהבה. התמסרות של ישראלים שגרים בגיאורגיה".

בינתיים, חברת הביטוח פספורטכארד נערכת להטסה לישראל בתנאי טיפול נמרץ של מבוטחת בשנות ה-40 לחייה שהייתה מעורבת בתאונת הדרכים. הטיסה תצא בשעה 2:30 ותגיעה למרכז הרפואי הדסה עין כרם בירושלים.

עוד בוואלה!

פעם שנייה בתוך עשרה ימים: ישראלי חולץ מטיול בצפון הודו אחרי שלקה במחלת גבהים

לכתבה המלאה

אתמול נהרגו שתי ישראליות בתאונת הדרכים הקטלנית בבאטומי, 17 ישראלים נוספים נפצעו באירוע. על פי תחנת טלוויזיה מקומית, המשאית התנגשה במיניבוס בעיקול בדרך הררית סמוך לעיר. הבוקר הובאו ארצה ארבעה מתוך הקבוצה ופונו לבתי החולים שיבא בתל השומר, איכילוב בתל אביב ורמב"ם בחיפה. השגרירות בגיאורגיה מסרה כי נמצאת בקשר עם יתר המעורבים בתאונה שנותרו במדינה.

התאונה אירעה באזור הררי סמוך לעיירה קדה, כמה עשרות קילומטרים מזרחית לבאטומי, כארבע שעות מהבירה טבליסי, בתוואי שטח קשה ובגשם. הקבוצה הישראלית הייתה בדרכה למפלי מחונטסטי. על פי מידע שירות רפואת החירום, פצוע אחד הועבר באמבולנס למרכז רפואי בבטומי, ושלושה אושפזו במתקן רפואי אחר עם חבלות שטחיות. הישראליות שנהרגו בתאונה הן תושבות בת ים ונהריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully