וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 60 נהרג בהתהפכות מלגזה ברחובות, נהג משאית עוכב לחקירה

עודכן לאחרונה: 28.9.2022 / 1:55

מותו של נהג המלגזה נקבע בזירה שבשוק הסיטונאי בעיר, לאחר שנמצא לכוד תחתיה, מחוסר הכרה. על פי החשד, בן ה-60 העמיס סחורה על המשאית - והתהפך בעקבות תזוזתה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה הקטלנית

זירת התהפכות המלגזה ברחובות. 27 בספטמבר 2022. דוברות משטרת ישראל
מותו נקבע לאחר שחולץ ללא סימני חיים. זירת התהפכות המלגזה ברחובות, הערב/דוברות משטרת ישראל

גבר כבן 60 נהרג הערב (שלישי) לאחר שנפגע ממלגזה שהתהפכה בדרך גד פינשטיין ברחובות. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו בזירה - לאחר שנמצא לכוד תחת המלגזה, כשהוא מחוסר הכרה וללא סימני חיים. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה הקטלנית ועיכבה נהג משאית, תושב טובא זנגריה בשנות ה-50 לחייו, בחשד לגרימת מותו של הגבר.

הדיווח על המקרה התקבל סמוך ל-22:00 במוקד מד"א. חובשים ופראמדיקים הוזעקו לזירה, בשוק הסיטונאי בעיר, ומצאו את נהג המלגזה לכוד מתחתיה. הוא חולץ על ידי צוותי כבאות והצלה כשהוא סובל מחבלת ראש קשה ולא נותר אלא לקבוע את מותו במקום. על פי החשד, נהג המלגזה העמיס סחורה על משאית - והתהפך בעקבות תזוזתה. נהג המשאית עוכב לחקירה ובסיומה יוחלט לגבי מעצרו.

זירת התהפכות המלגזה ברחובות. 27 בספטמבר 2022. דוברות משטרת ישראל
נהג המשאית עוכב לחקירה. זירת התהפכות המלגזה ברחובות, הערב/דוברות משטרת ישראל

פראמדיק מד"א שחר חזקלביץ וחובש רפואת חירום במד"א שמעון פרש שהוזעקו למקום סיפרו כי מצאו את הפצוע לכוד תחת המלגזה, כשהוא מחוסר הכרה ועם חבלת ראש קשה. "ביצענו בדיקות רפואיות במקביל לפעולות החילוץ של לוחמי האש אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו", אמרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully