וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוב משפחה של החשוד ברצח ברחובות: "הם היו משפחה נורמטיבית, לא היו סימנים מקדימים"

עודכן לאחרונה: 27.9.2022 / 13:58

לדברי הקרוב, בין בני הזוג לא היו ריבים חריגים, ובמשטרה מסרו כי לא קיבלו תלונות קודמות על המשפחה. הבוקר נמצאה האישה ללא רוח חיים, לאחר שפרצה אש בבית. על גופתה היו סימני אלימות. מהשריפה חולצו בעלה החשוד, בתם בת ה-4 ואביו. חבר של בני הזוג: "אני בשוק"

בווידאו: זירת השריפה ברחובות בה אותה האישה ללא רוח חיים/דוברות משטרת ישראל

קרוב משפחה של החשוד ברצח ברחובות סיפר היום (שלישי) לוואלה, כי המשפחה היתה "נורמטיבית לחלוטין", וכי "לא היו סימנים מקדימים או ריבים חריגים". מוקדם הבוקר אותרה גופת האישה עם סימני אלימות בדירתם ברחובות, לאחר שכובתה אש שפרצה בדירה. בעקבות השריפה פונו בעלה החשוד במצב קשה, ביתם בת ה-4 במצב בינוני ואבי החשוד במצב קל.

"אני בשוק", סיפר חבר קרוב של בני הזוג. "אנחנו יותר מחברים, אנחנו כמו משפחה - בילויים, טיולים, הכול עשינו יחד. אני עדיין לא מעכל". בני הזוג לא היו מוכרים לשירותי הרווחה ובמשטרה הדגישו כי לא היו אירועים או תלונות קודמות שדווחו להם.

האירוע החל הבוקר עם קבלת דיווח מגורמי כיבוי והצלה בדבר שריפה בעיר, ובתום הכיבוי אותרה האישה כשהיא ללא רוח חיים, ועם סימני אלימות על גופה. בעלה החשוד ברצח אותר עם כוויות במצב קשה ופונה לבית החולים קפלן בעיר, כשעתה הוא עצור שם כל עוד הוא מטופל. ביתו בת ה-4 הועברה איתו לבית החולים, ואילו אביו הועבר לבית החולים שיבא בתל השומר.

זירת השריפה והרצח ברחובות. אישה אותרה ללא רוח חיים ועם סימני אלימות לאחר שכיבו שריפה בדירתה. מהמקום פונו בעלה במצב קשה, בתם בת ה-4 במצב בינוני ואבי הבעל במצב קל. 27 בספטמבר 2022. דוברות משטרת ישראל
זירת האירוע ברחובות, הבוקר/דוברות משטרת ישראל

לאחר שבמשטרה סקרו את הממצאים והעדויות שנאספו בזירה, הנחה ניצב אבי ביטון כי החקירה תנוהל ביחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב שפלה.

"כשהגענו למקום ראינו אש ועשן שיצאו מהבית, כשניתן היה להכנס הכבאים הובילו אותנו לאשה בשנות השלושים מחוסרת הכרה, עם כוויות, היא הייתה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה", סיפר פאראמדיק מד"א גיא בובליל.

הוא המשיך, "חילצנו גבר כבן 40 מחוסר הכרה, עם כוויות, פציעות, ולאחר ששאף עשן, הענקנו לו טיפול מציל חיים שכלל הנשמה ופינונו אותו בדחיפות לבית חולים כשמצבו קשה ולא יציב, ילדה כבת 4 וגבר כבן 63 חולצו מהדירה כשהם בהכרה מלאה ולאחר ששאפו עשן, הענקנו להם טיפול ראשוני מהיר בשטח ופינינו את הילדה במצב בינוני, הגבר פונה מהמקום במצב קל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully