וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג'יה מלוני, ראש הממשלה הבאה של איטליה, חשפה את "המלונים" שלה

27.9.2022 / 0:03

ראש מפלגת הימין הקיצוני שמסתמן שניצחה בבחירות ותהפוך לאישה הראשונה שעומדת בראש ממשלה באיטליה פירסמה ביום הבחירות סרטון עם ה'מלונים' שלה

מנהיגת מפלגת "האחים של איטליה" ג'ורג'יה מלוני במטה הבחירות של המפלגה ברומא, עם הגעת התוצאות המראות את ניצחונה. איטליה, 26 בספטמבר 2022/רויטרס

מנהיגת מפלגת הימין הקיצוני "האחים של איטליה" ג'ורג'ה מלוני בת ה-,45, המסתמנת כראש הממשלה הבאה של איטליה פרסם סרטון בערב הבחירות ובו רמיזה מינית על ה"מלונים" שלה. בסרטון שפרסמה בטיקטוק ביום הבחירות לפרלמנט ביום ראשון הפוליטיקאית התבדחה על חשבון שמה כשהיא מחזיקה זוג מלונים גדולים ליד החזה שלה ואמרה למצלמה: "25 בספטמבר. אמרתי הכל."

הסרטון הפך לנצפה ביותר שלה עם פעם עם מעל ל-6 מיליון צפיות ולמעלה מ-256 אלף לייקים.

חלק מהמגיבים בירכו אותה ואיחלו לה בהצלחה, בעוד שאחרים הביעו ייאוש מכך שפוליטיקאי ימני קיצוני יוביל את איטליה בקרוב - לראשונה מאז בניטו מוסוליני במלחמת העולם השנייה

אחד מהמגיבים כתב: "זו הסיבה שהיא ניצחה" ואחר הצהיר: "אני פורטוגלי ואפילו אני עצוב ומודאג: בהצלחה לכל האיטלקים השפויים". שתי התגובות שקיבלו הכי הרבה לייקים התייחסו לאופצית הבריחה לשוייץ של איטלקים ליברלים.

בטוויטר, אחת מחברותיה למפלגה של מלוני הצטרפה למשחק המילים, ופרסמה גרפיקה עם שני Os במילה "Voto" (בחירה) שהוחלפה בתמונות של מלונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מפלגת "האחים של איטליה" נוצרה ב-2012 אך שורשיה נטועים בתנועה הניאו פשיסטית האיטלקית שצצה לאחר מותו של מוסוליני ב-1945. לאחר כמה גלגולים, מלוני עזבה את מפלגת PdL של סילביו ברלוסקוני כדי להשיק את "האחים של איטליה" - המלים הראשונות בהמנון האיטלקי.

המפלגה הלכה והתחזקה מאז וכעת היא גדולה יותר מהמפלגה הפופוליסטית לגה, הודות למצע שלה שמתנגד להגירה ולאיחוד האירופי. איטליה היא יעד מרכזי שאליו מגיעים מהגרים שחוצים את הים התיכון בסירות.

מבחינת מדיניות, האחים של איטליה מתוארת כ"ניאו פשיסטית" או פוסט פשיסטית". המצע שלה מזכיר את העמדה הלאומנית הרווחת בתקופה הפשיסטית. עם זאת, לדברי מלוני, היא הצליחה לסלק מהפלגה כמה גורמים פשיסטיים, ואמרה בקיץ כי הימין האיטלקי "החזיר את הפשיזם לדפי היסטוריה".

עם זאת, המפלגה היא שמרנית חברתית, מתנגדת לנישואים חד מיניים ומקדמת ערכים "מסורתיים" של משפחה. מלוני אף אמרה ב-2019 כי המשימה שלה היא להגן על "אלוהים, המולדת והמשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully