וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נרצח כי ביקש שקט: גבר בן 50 נדקר למוות בדימונה

עודכן לאחרונה: 24.9.2022 / 22:55

החשוד, גבר בן 49, נעצר בתום מרדף משטרתי. על פי החשד, הוא עמד סמוך לבית הכנסת והחל לצעוק ולקלל, בעוד שהקורבן ביקש ממנו להפסיק. הרופאים בבית החולים סורוקה נלחמו על חייו, אולם לבסוף נקבע מותו

חשד לרצח בדימונה: גבר כבן 50 נדקר בידי שכנו/צילום: דוברות המשטרה

גבר בן 50 שנפצע היום (שבת) אנושות מדקירה ברחבת בית הכנסת ברחוב יציאת אירופה בדימונה מת מפצעיו בבית החולים סורוקה. למקום האירוע הגיעו חובשים ופרמדיקים של מד"א, העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים תוך פעולות החייאה. החשוד במעשה נעצר בתום מרדף משטרתי.

מפרטים ראשונים עולה כי במהלך האירועים שהובילו לרצח הגיע החשוד אל מול בית הכנסת והתחיל לצעוק ולקלל. הקורבן, אחד המתפללים, יצא החוצה וביקש ממנו להיות בשקט. בעקבות זאת ניגש אליו החשוד במעשה, גבר כבן 49, ודקר אותו במותן פעם אחת. הנרצח נכנס בחזרה לבית הכנסת והתמוטט. עוד נודע כי הדוקר הוא שכנו של הנרצח.

פרמדיק מד"א אביאל יפרח וחובש בכיר במד"א דוד רמון סיפרו: "הפצוע שכב על מדרגות הכניסה לבניין כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפצע דקירה בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישות ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי." מותו של קורבן הדקירה נקבע בבית החולים.

כוחות המשטרה מתחנת דימונה הגיעו למקום החלו בתחקור האירוע וסריקות מהלכן אותר ונעצר החשוד במעשה. בתום הערכת מצב שערך סגן מפקד מרחב הנגב ניצב משנה אייל אזולאי הוטלה החקירה על ימ"ר נגב.

זירת הפיצוץ בעכו, 24 בספטמבר 2022. יואב איתיאל
זירת ניסיון ההתנקשות בעכו, היום/יואב איתיאל

במהלך סוף השבוע אירעו כמה תקריות של אלימות קשה. גבר כבן 30 נפצע היום באורח קשה בפיצוץ מכונית בעכו. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול ופינה אותו למרכז הרפואי לגליל בנהריה, והמשטרה פתחה בחקירת המקרה, כשהחשד הוא כי מדובר בניסיון חיסול.

מסתמן כי הפיצוץ אירע ברכב במהלך נסיעתו מזרחה ברחוב אברהם בן שושן, שהמשכו שלום הגליל - שניהם רחובות ראשיים בעיר. חלקים של הרכב עפו לכל עבר, על פני עשרות מטרים.

אתמול נרצח שלומי מאיר ג'יבלי, בן 47, ברחוב סמולנסקין שבקריית אתא. צוות מד"א ביצעו בו פעולות החייאה וקבעו את מותו במקום. המשטרה הגיעה לזירה, איתרה ועצרה בן 24, פיזיותרפיסט תושב כאבול, בחשד לרצח. הרקע לאירוע פלילי.

השניים בילו את הערב בשתייה בדירתו של ג'יבלי, ככל הידוע ללא שהיו במקום אנשים נוספים. התפתח ויכוח ביניהם שהתלהט וגלש לאלימות - ואז על פי החשד, בן ה-24 דקר את ג'יבלי, שהתמוטט בחדר המדרגות. החשוד ניסה להימלט, אך נלכד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully