וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדים נתקעו על מתקן "קרוסלה" בטיילת באילת

עודכן לאחרונה: 24.9.2022 / 22:02

ילדים שעלו על המתקן הגבוה נתקעו עליו ונשארו תלויים באוויר. צוותי חילוץ הגיעו למקום ופועלים לחלץ את הילדים. מצבם של הילדים טוב, והצוותים עובדים בעזרת מנוף

בווידאו: קרוסלה באילת נתקעה/שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

כעשרה ילדים בגילאים 8-12 נתקעו הערב (שבת) על מתקן "קרוסלה" גבוה בטיילת באילת, ונשארו תלויים באוויר. כמה צוותי כיבוי וחילוץ הגיעו למקום ופעלו לחלצם באמצעות מנוף. מצבם של הילדים טוב.

מכיבוי האש נמסר כי צוותי כיבוי וחילוץ שיצאו למקום הבחינו בעשרה ילדים תקועים בגובה של כ-30 מטר על המתקן. עשרות אזרחים מודאגים עמדו בטיילת והביטו במתרחש. כוחות הכיבוי חברו לאנשי המתקן ואלה מסרו להם כי עקב תקלה טכנית המתקן נתקע בגובה ללא אפשרות להוריד אותו. הכבאים הפעילו את המנוף בכמה סבבי חילוץ, כאשר כל פעם חולץ זוג ילדים אל הקרקע.

רשף רז בכור - מפקד האירוע, סיפר: "כשהגענו למקום הבחנו בעשרה ילדים תקועים בגובה על מתקן הקרוסלה. בגלל הגובה הרב שבו שהו הילדים, וחוסר יכולת להוריד את המתקן, ביצענו חילוץ באמצעות מנוף אל עבר הקרקע של כל עשרת הילדים כאשר חלקם היו מפוחדים ומבוהלים אל עבר ההורים המודאגים. כלל הילדים חולצו בבטחה ולא נזקקו לטיפול רפואי".

חילוץ ילדים ממתקן ״קרוסלה״ בטיילת באילת. הזירה, אתר רשמי
המתקן שעליו נתקעו הילדים/אתר רשמי, הזירה

בחודש שעבר נפצעו קל שתי ילדות כשעמוד תאורה נפל עליהן בהופעה של הזמרים סטטיק ובן אל תבורי בעיר. "מה שקרה בהופעה עכשיו הוריד לי את הלב, אחד הדברים הכי מפחידים שקרו לי בחיים", פרסם סטטיק בפוסט לאחר המקרה. "ברגע שהבנתי שמישהו נפגע פשוט כמעט התמוטטתי. ברוך השם פגשתי את המשפחה המקסימה של הילדות שנפגעו והן בסדר. מאחל לירין המתוקה רפואה שלמה. אני חייב לך שיחת וידאו ואת חייבת לי להיות גיבורה כמו שהבטחת. לילה טוב ובטוח לכולם".

מדוברות עיריית אילת נמסר כי "באירוע קיץ אילתי שקיימה העירייה הערב בפארק המזרקה, בהשתתפות כ-2,500 מתושבי העיר ואורחיה, נפצעו קל שתי ילדות כתוצאה מנפילת מתקן להרמת רמקול, שנפל על הבמה. האירוע אירע לקראת סיום ההופעה של סטטיק ובן אל. נסיבות האירוע נחקרות ברגעים אלה".

  • עוד באותו נושא:
  • אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully