וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדור תועה שנורה ברהט פגע במכונית בקיבוץ משמר הנגב

עודכן לאחרונה: 24.9.2022 / 19:14

בהודעה שנשלחה לתושבי קיבוץ משמר הנגב נכתב כי כדור של נשק מסוג M16 שנורה במהלך חתונה ביישוב הבדואי הסמוך פגע במכונית. בעל הרכב סיפר בשיחה עם וואלה כי קם בבוקר לשטוף את המכונית, וראה את החור. "את האוטו אפשר לתקן, אבל תאר לך אם זה היה פוגע בילד"

רכב שנפגע במשמר הנגב מירי תועה מרהט - 24 ספטמבר 2022. צוות ביטחון משמר הנגב, אתר רשמי
הרכב שנפגע מהכדור התועה/אתר רשמי, צוות ביטחון משמר הנגב

הנהלת קיבוץ משמר הנגב שלחה היום (שבת) הודעה לתושבים, לפיה כדור של נשק מסוג M16 שנורה במהלך חתונה ברהט פגע ברכב ביישוב וגרם לנזק. "במזל לא אנשים לא נפגעו", נמסר. "המקרה בטיפול המשטרה והשוטר הקהילתי". מהמשטרה נמסר כי מחקירה ראשונית עלה כי אכן מדובר בכדור שנורה במהלך חתונה באזור.

בעל הרכב, מאיר פלדפבר סיפר כי החתונה נערכה בשעה 21:30. "שמענו המון יריות", אמר. "בבוקר קמתי לשטוף את האוטו ופתאום אני רואה חור, וראיתי את הקליע. הגשתי תלונה במשטרה. את האוטו אפשר לתקן, אבל תאר לך אם זה היה פוגע בילד - זה מפחיד, נורא מפחיד".

הכדור שפגע ברכב בקיבוץ משמר הנגב. קיבוץ משמר הנגב, מערכת וואלה!
הקליע שפגע ברכב בקיבוץ משמר הנגב/מערכת וואלה!, קיבוץ משמר הנגב

בינואר האחרון נהרג פעוט בן 3 מירי כדור תועה בגן משחקים בביר אל מכסור שבגליל התחתון. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לפעוט טיפול רפואי וביצע בו פעולות החייאה לאחר שנמצא ללא דופק וללא נשימה. הפעוט, עאמר חוג'יראת, פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה במצב קריטי, כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעת ירי ומאוחר יותר קבעו הרופאים את מותו.

הפעוט נפגע מירי של אלמוני שנסע ברכב במרחק של כ-300 מטרים ממגרש המשחקים. על פי עדי ראייה שנכחו בגן השעשועים, שני רעולי פנים ירדו מג'יפ לבן שהגיע לאתר בנייה סמוך ופתחו באש לעבר כלי הנדסי שעבד במקום. מהירי נפגע חוג'יראת בן ה-3, שנכח במקום עם כמה מבני משפחתו. עדי הראייה שנכחו בגן המשחקים אמרו כי לפתע ראו אותו נופל. המשטרה הוזעקה למקום והחלה בסריקות ואיסוף ראיות מהזירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully