וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולדאי נגד וולט: "חיי אדם יותר חשובים מארוחת צהריים"

עודכן לאחרונה: 21.9.2022 / 14:10

ראש עריית תל אביב-יפו נפגש עם מנכ"לית וולט בישראל והתלונן בפניה על נהיגתם הפרועה של שליחי החברה. הוא הוסיף כי על אף שהשליחים עובדים כ"פרילנסרים", הוא רואה בחברה האחראית הבלעדית לתופעה. "לשליחי וולט יש חלק לא מבוטל בהשחתת תרבות הנהיגה בעיר"

ראש עריית תל אביב-יפו רון חולדאי אמר היום (רביעי) כי נפגש עם מנכ"לית וולט בישראל, ליאור אשכול, והתלונן בפניה על נהיגתם הפרועה של שליחי וולט ברחבי העיר. "זה עולה לנו בדם, וחיי אדם חשובים יותר מכל ארוחת צהריים", אמר חולדאי והדגיש כי על אף שתושבים רבים נהנים משירותי החברה, אין לתת לה לפעול בכל מחיר.

עוד הוסיף ראש העיר כי הוא מברך את כוונת משרד התחבורה לחייב לוחית רישוי לכל רוכב דו גלגלי חשמלי, אך יודע כי זו עשויה לקחת זמן. לכן הוא מבקש מחברת וולט פעולה מידית בנושא. "אני לא מתכוון לשבת בחיבוק ידיים", אמר.

ראש עיריית תל אביב רון חולדאי בהקפות שניות בשמחת תורה, כיכר רבין ת"א, 21 באוקטובר 2019. ניב אהרונסון
"שליח שיעלה על המדרכה יחפש עבודה חדשה", ראש עיריית תל אביב רון חולדאי/ניב אהרונסון

"לשליחי וולט יש חלק לא מבוטל בהשחתת תרבות הנהיגה בעיר. "זה חייב להיפסק", אמר חולדאי, והוסיף כי הוא רואה בחברת וולט האחראית הבלעדים על פעילות שליחיה. "לא מעניין אם השליחים עובדי החברה או פרילנסרים. זה פשוט לא מעניין. הדבר היחיד שמעניין הוא הבטיחות של תושבי העיר".

עוד ציין חולדאי כי שיטת הזיהוי הנוכחית של שליחי וולט לא עובדת כראוי, וכי הנחה את החברה לשנות את מבנה מספרי הזיהוי של השליחים, כדי שהפיקוח העירוני יכולו לזהות עברייני תנועה ולסגור מעגל מהיר במקרה של עבירות מצד השליחים. "כך ששליח שיעלה על המדרכה ייצטרך מהר מאוד לחפש עבודה חדשה", אמר. לבסוף, סיים חולדאי את הודעתו ומסר כי לא יהיו עוד אזהרות: "הוצאתי לוולט כרטיס צהוב, הכרטיס הבא יהיה כרטיס אדום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully