וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיגוע בחולון: גופת המחבל נמצאה תלויה במבנה נטוש בתל אביב

עודכן לאחרונה: 21.9.2022 / 9:37

מוסא סרסור, בן 28 מאזור קלקיליה, שרצח אתמול את שלומית רחל עובדיה בת ה-84, נמלט מהזירה ולאחר מצוד אותר במבנה נטוש בדיזינגוף, אחרי שכנראה שם קץ לחייו. כמה מבני משפחתו של המחבל נעצרו וטענו כי סבל מבעיות נפשיות. במערכת הביטחון יבדקו כיצד קיבל היתר כניסה

בווידאו: המחבל אותר במבנה נטוש בדיזינגוף/יותם רונן

גופתו של המחבל שרצח אתמול את שלומית רחל עובדיה בת ה-84 בחולון נמצאה היום (רביעי) במבנה נטוש ברחוב דיזינגוף בתל אביב. המחבל, מוסא סרסור בן 28 מאזור קלקיליה, נכנס לישראל באישור ולא הייתה התרעת שב"כ בנוגע אליו.

במקביל למצוד בשטח ישראל, כוחות הביטחון עצרו חמישה תושבים, בהם בני משפחתו של המחבל, מהכפר סרטא בשומרון בחשד למעורבות בפיגוע. קרוביו של סרסור טענו כי הוא סבל מבעיות נפשיות. בנוסף לכך, הוא נבדק פעמיים בשבועיים האחרונים על ידי משטרת מחוז תל אביב במסגרת פעילות שגרתית נגד שב"חים, אך הוא שוחרר.

מפקד מרחב יפתח, תת-ניצב חיים בובליל, אמר בזירה כי מי שזיהה את הגופה היה אדם שהלך לבית כנסת ברחוב דיזנגוף. לדבריו, הוא הזעיק את המשטרה והכוחות במקום זיהו את בגדי המחבל. "הוא נבדק בעבר ונמצא כי היה שוהה באופן חוקי בארץ ושוחרר", אמר. גם המפכ"ל, קובי שבתאי, הגיע לזירה.

המשטרה אמרה כי במהלך הלילה, השתתפו במצוד אחרי המחבל שוטרים, בלשים, כלבנים, לוחמי מג"ב וכוחות נוספים.

המקום בתל אביב בו התאבד המחבל מוסא סרסור שפיגע בחולון. 21 בספטמבר 2021. קרין שגיא
המבנה הנטוש שבו נמצאה הגופה, הבוקר/קרין שגיא

תושבים בחולון הביעו חשש בעקבות הרצח בעיר, שאירע ברחוב חשמונאים. לאחר האירוע כמה פועלים שעובדים באתר בנייה סמוך תושאלו עליו.

"הבת שלי רצתה לצאת עם חברות. כתבתי בקבוצה של הבניין שדלת הכניסה תהיה סגורה. חולון נמצאת עכשיו בסגר", סיפרה ליאל בסלי, שגרה ברחוב המקביל. "הילדים לא ילכו לבית הספר. אין לנו ביטחון במדינה שלנו". בתיעוד מרגע התקיפה, החשוד נראה בבגדים כהים, תוקף את הקשישה עם חפץ, מרביץ לה בראשה ובורח.

עוד בוואלה!

חשד לרצח על רק לאומני: קשישה בת 85 נמצאה ללא רוח חיים ברחוב בחולון

לכתבה המלאה
שוטרים בסמוך למבנה הנטוש בתל אביב שבו אותרה גופת המחבל מחולון, 21 בספטמבר 2021. קרין שגיא, אתר רשמי
המצוד הסתיים. שוטרים בסמוך למבנה שבו אותרה גופת המחבל, הבוקר/אתר רשמי, קרין שגיא

בעירייה אמרו הבוקר כי אגף הביטחון העירוני, הפיקוח והשיטור העירוני הגבירו את מערכי האבטחה בעיר ויתפרסו בכוחות מתוגברים, בעיקר באזורי מוסדות החינוך. בעירייה הוסיפו כי הוחלט לשמור על שגרה ברחבי העיר, תוך הגברת העירנות וכי שירותי הרווחה בעירייה יצרו כבר אתמול קשר עם בני משפחת הנרצחת ומסייעים להם בכל הנדרש.

ראש הממשלה יאיר לפיד, השוהה בניו יורק לרגל עצרת האו"ם בניו יורק, אמר אתמול כי "מדובר בפיגוע מזעזע של מחבל נתעב ופחדן שרצח אישה קשישה שלא יכלה להלחם בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully