וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפכ"ל: רצח הקשישה בחולון - פיגוע; התושבים חוששים: "העיר נמצאת בסגר"

עודכן לאחרונה: 21.9.2022 / 5:36

שבתאי שהגיע לזירת הרצח מסר כי שמו של התוקף הוא מוסא צרצור, תושב קלקיליה בן 28, וכי הוא מוכר למשטרה. בעוד שנמשכות הסריקות אחריו, בחולון התושבים מבוהלים ונסגרים בבתים. "הילדים לא הולכים לבית הספר. אין לנו ביטחון במדינה שלנו", סיפרה אחת השכנות

מפכ”ל המשטרה: תקיפת הקשישה בחולון - פיגוע/צילום: דוברות במשטרה, מד"א

המפכ"ל קובי שבתאי הודיע אתמול (שלישי) כי הרצח של האישה בת ה-84 בחולון, שאירע אחר הצהריים, הינו פיגוע. הוא מסר כי שמו של התוקף הוא מוסא צרצור, תושב קלקיליה בן 28, וכי זהותו מוכרת למשטרה. בשעות אלה נמשך אחריו המצוד, כשהמאמץ מתחלק לשלושה אזורים, בחולון, באיו"ש ובצירים המובילים לאיו"ש.

לדברי גורמי הביטחון, צרצור נכנס לישראל באישור דרך מעבר איל, ולא עלה באינדיקציה של שב"כ. כעת נבדק האם היה לו היתר כניסה למשך שעות או ימים, דבר שישליך על הטיפול בפלסטינים שקיבלו היתר ויכולים לבצע פיגוע.

בעקבות הפיגוע מסר ראש הממשלה יאיר לפיד כי "מדובר בפיגוע מזעזע של מחבל נתעב ופחדן שרצח אישה קשישה שלא יכלה להלחם בו. כוחות הביטחון פועלים בשעה זו למצוא את המחבל, ואני סומך עליהם שישימו ידם עליו. אנחנו ננהג ביד קשה נגד הטרור, נתפוס את המבצע ואת שולחיו". את הדברים מסר מביקור מדיני בעצרת הכללית של האו"ם, המתקיימת בניו יורק.

מוסא צרצור, החשוד ברצח בחולון
מוסא סרסור. דוברות משטרת ישראל
מוסא צרצור, החשוד בפיגוע/דוברות משטרת ישראל
זירת החשד לרצח בחולון 20 בפסטמבר 2022. אבשלום ששוני, פלאש 90
הרצח - פיגוע. שבתאי בזירה, הערב/פלאש 90, אבשלום ששוני

תושבים בחולון הביעו חשש בעקבות הרצח בעיר, שאירע ברחוב חשמונאים, שהינו מרכזי. לאחר האירוע כמה פועלים שעובדים באתר בנייה סמוך תושאלו עליו.

"הבת שלי רצתה לצאת עם חברות. כתבתי בקבוצה של הבניין שדלת הכניסה תהיה סגורה. חולון נמצאת עכשיו בסגר", סיפרה ליאל בסלי, שגרה ברחוב המקביל. "הילדים לא ילכו לבית הספר. אין לנו ביטחון במדינה שלנו". בתיעוד מרגע התקיפה, החשוד נראה בבגדים כהים, תוקף את הקשישה עם חפץ, מרביץ לה בראשה ובורח.

זירת החשד לרצח בחולון 20 בפסטמבר 2022. קרין שגיא
כוחות הביטחון בזירה, הערב/קרין שגיא
מפכ"ל המשטרה, קובי שבתאי בזירת הרצח בחולון 20 בספטמבר 2022. אבשלום ששוני, פלאש 90
שבתאי בזירה, הערב/פלאש 90, אבשלום ששוני

שרית איבן, תושבת בת ים שאחותה גרה ברחוב שבו אירע הרצח, סיפרה כי "אחותי סגורה עם האחיינית שלי בבית. אדם מחליט לשים קץ לחיה ולברוח, מה נעשה פה בחגים?".

עד ראייה שגר סמוך לזירה סיפר כי הוא שמע מהחלון אמבולנס מגיע וממנו צעקו, "פנו את הדרך". "ירדתי למטה והייתה שלולית של דם, הגיעה שוטרת ואמבולנס, ניסו להנשים אותה. זה היה ממש מפחיד. היא הייתה עם חבלות קשות בפנים". ל', שכן שגר בבניין ממול לזירה, סיפר כי כל לילה הוא רואה אורות מהבניין, ולדעתו "הפועלים ישנים שם כל לילה".

זירת החשד לרצח בחולון 20 בפסטמבר 2022. אבשלום ששוני, פלאש 90
הזירה בחולון, הערב/פלאש 90, אבשלום ששוני
זירת החשד לרצח בחולון 20 בפסטמבר 2022. קרין שגיא
מחפשים אחר ממצאים בשטח, הערב/קרין שגיא
זירת החשד לרצח בחולון 20 בפסטמבר 2022. קרין שגיא
מחפשים אחר ממצאים בשטח, הערב/קרין שגיא

אילנה משה, שגרה בדירה ממנה רואים את רחוב החשמונאים, סיפרה לוואלה! כי ב-16:30 ראתה מישהו "קופץ מהגדר". "הוא נראה צעיר, עם זקן שחור. בגדים כהים", תיארה את החשוד. "ראיתי שוטר ואמרתי לו שיש לי מה לספר, והמשטרה באה לקחת ממני פרטים".

זירת החשד לרצח בחולון 20 בפסטמבר 2022. קרין שגיא
"חולון נמצאת עכשיו בסגר". תושבים בסמוך לזירת הרצח, היום/קרין שגיא
זירת החשד לרצח בחולון 20 בפסטמבר 2022. זק"א
חוקרי שב"כ תשאלו פועלים שעובדים באתר בנייה סמוך. זירת הרצח, הערב/זק"א

דניאל גיאת ונתן רוס, חובשי מד"א שהגיעו לזירה וקבעו את מותה של האישה, סיפרו כי "הפצועה שכבה על המדרכה כשהיא מחוסרת הכרה עם חבלות מדממות בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות היא הייתה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה".

  • עוד באותו נושא:
  • חולון
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully