וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח על רקע לאומני: קשישה בת 84 נמצאה ללא רוח חיים ברחוב בחולון

עודכן לאחרונה: 20.9.2022 / 23:32

בתיעוד מרגע התקיפה של הקשישה, החשוד שנראה לבוש בגדים כהים, תקף אותה עם חפץ, מרביץ לה בראשה ובורח. המשטרה הגיעה למקום ופתחה בחקירת האירוע, בה מעורב גם שב"כ. מתגבר החשש שהרצח הוא פיגוע על רקע לאומני

מפכ”ל המשטרה: תקיפת הקשישה בחולון - פיגוע/צילום: דוברות במשטרה, מד"א

אישה בת 84 נמצאה היום (שלישי) ללא רוח חיים, שרועה על הרצפה ברחוב החשמונאים בחולון. לפי החשד, היא הותקפה מנסיבות לא ברורות, אך קיים חשש לתקיפה על רקע לאומני. המשטרה הגיעה למקום, הסמוך לביתה של הקשישה, ופתחה בחקירה בחשד לרצח. בתיעוד מרגע התקיפה, החשוד נראה בבגדים כהים, תוקף את הקשישה עם חפץ, מרביץ לה בראשה ובורח. שב"כ מעורב בחקירה.

האירוע התרחש ליד אתר בנייה, ושב"כ חוקר פועלים שעובדים שם. עד ראייה שגר סמוך לזירה סיפר כי הוא שמע מהחלון אמבולנס מגיע וממנו צעקו, "פנו את הדרך". "ירדתי למטה והייתה שלולית של דם, הגיעה שוטרת ואמבולנס, ניסו להנשים אותה. זה היה ממש מפחיד. היא הייתה עם חבלות קשות בפנים". ל', שכן שגר בבניין ממול לזירה, סיפר כי כל לילה הוא רואה אורות מהבניין, ולדעתו "הפועלים ישנים שם כל לילה".

זירת החשד לרצח בחולון 20 בפסטמבר 2022. זק"א
"ירדתי למטה והייתה שלולית של דם". זירת האירוע הערב/זק"א

חובשים ופרמדיקים של מד"א הוזעקו למקום לאחר קבלת הדיווח, זיהו את הקשישה מחוסרת הכרה ברחוב המרכזי וקבעו את מותה. החובשים של מד"א, דניאל גיאת ונתן רוס, סיפרו כי "הפצועה שכבה על המדרכה כשהיא מחוסרת הכרה עם חבלות מדממות בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות היא הייתה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותה".

בעקבות הרצח הגיעו אל הזירה אנשי שב"כ והחלו לתחקר פועלים פלסטינים שעובדים באתרי הבנייה באזור. במערכת הביטחון לא פוסלים אפשרות לרקע לאומני מאחר והקשישה לא נשדדה ונרצחה באכזריות.

בסיום הערכת מצב שקיים בזירה סגן מפקד מחוז ת"א, תת ניצב דוד פילו, הוטלה החקירה על היחידה המרכזית במחוז ת"א. מאז האירוע כוחות משטרה רבים מבצעים סריקות נרחבות אחר החשוד במעשה שזהותו טרם ידועה בשלב הזה.

עוד בוואלה!

קשישה בת 82 הותקפה בביתה בקריית גת על ידי פורץ עם סכין; מצבה קל

לכתבה המלאה
מפכ"ל המשטרה, קובי שבתאי בזירת הרצח בחולון 20 בספטמבר 2022. אבשלום ששוני, פלאש 90
מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי בזירת האירוע/פלאש 90, אבשלום ששוני
זירת השחד לרצח בחולון 20 בפסטמבר 2022. מד"א
נמצאה ללא רוח חיים. זירת האירוע/מד"א

בסוף השבוע קשישה בת 82 הותקפה על ידי אדם שפרץ לביתה בקריית גת והיה חמוש בסכין, והיא נפצעה באורח קל. בנה הזעיק את המשטרה אחרי שלא הצליח למנוע מהחשוד, בן 31 ממולדובה, לתקוף את אמו.

סילביה חדד, הקשישה שהותקפה, סיפרה על האירוע הטראומתי. "הבית היה סגור, שמעתי דפיקות חזקות שלא מפסיקות. שאלתי 'מי זה', ולא ענו. פתחתי את הדלת והוא סחב אותי מהשערות וגרר אותי במפרסת. נחתכתי מהסכין בידיים וברגליים", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully