וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליין: פאקר היה נסער כשהיה צריך להגיד לנתניהו שלא ירכוש את ידיעות אחרונות

עודכן לאחרונה: 20.9.2022 / 13:32

היועצת של איש העסקים ארנון מילצ'ן סיפרה במסגרת הדיונים בתיקי האלפים כי ראש הממשלה לשעבר דחף שהעיתון יימכר למיליארד האוסטרלי. בהמשך סיפרה כי מילצ'ן שימש כמתווך בין מוזס לנתניהו. "שני צדדים שלא מדברים"

בווידאו: הדס קליין על דוכן העדים במשפט נתניהו/מערכת וואלה!

הדס קליין, היועצת לשעבר של ארנון מילצ'ן, סיפרה היום (שלישי) במסגרת הדיונים בתיקי האלפים כי ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ניסה לגרום למליארדר ג'יימס פאקר לרכוש את ידיעות אחרונות. לדבריה, כשפאקר הבין שהעסקה לא תצא לפועל, הוא היה נסער כי היה צריך להודיע לנתניהו על כך.

עוד סיפרה קליין כי בין מילצ'ן לנתניהו היה חוסר אמון הדדי, אך איש העסקים עדיין שימש כמתווך בשיחות בין ראש הממשלה לשעבר למוציא לאור של ידיעות אחרונות, נוני מוזס. לדברי עורכת הדין של מילצ'ן, מוזס טען כי הבעיה של "ישראל היום" היא ציבורית ושנתניהו צריך ויכול לטפל בבעיה הזו. קליין אישרה את הדברים והסבירה כי זו הסיבה שמילצ'ן הופעל כמתווך. "יש שיח בין שני צדדים שלא מדברים ומילצ'ן נמצא ביניהם", אמרה קליין.

המשך עדותה של הדס קליין בתיק 1000 
בבית המשפט המחוזי, ירושלים 13 בספטמבר 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
הדס קליין/פלאש 90, יונתן זינדל

"מילצ'ן הבין את גודל העניין ועשה שיחות הלוך ושוב - מוזס ראה האימפריה המשפחתית שלו וחשב ש'ישראל היום' עלול לפגוע בה", הוספיה קליין. "מילצ'ן ניסה לגשר בין הצדדים ולמנוע את הדבר הזה". בהמשך קליין גם אישרה כי מילצ'ן חשב שנתניהו עמד מאחורי יצירת "ישראל היום", כדי להרוס את מוזס וידיעות אחרונות.

אתמול חקר את קליין פרקליטו של נתניהו, עו"ד עמית חדד. הוא שאל אותה על כך שסיפרה בחקירה שמוזס התקשר אליה להזהיר על תחקיר עיתונאי שעושים על יאיר נתניהו וג'יימס פאקר "סיפרת בחקירה על שיחה שקיימת עם מר מוזס - 'הוא הרים לי טלפון ואמר, הילד על הכוונת'". קליין השיבה, "נוני אמר לי שהוא מחבב את פאקר באופן אישי, אני רציתי לעצור את התחקיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully