וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שומרת כדור לפוטין": מלכת היופי האוקראינית התגייסה לצבא ונלחמת ברוסים

23.9.2022 / 0:31

יבגניה פרוקופנקו נטשה את חיי הזוהר שלה ואת המשפחה כדי לסייע לחיילים בחזית במלחמתם נגד הרוסים ויש לה מסר גם לפוטין: "לא יודעת באיזו שפה אפשר לדבר איתו, הוא מבין רק מעשים". וגם: התפקיד שלה בשדה הקרב ואיך היא נשארת יפה ומטופחת גם "בתעלה"?

מלכת היופי שנלחמת בצבא האוקראיני/evinform

תכירו את יבגניה פרוקופנקו, מלכת יופי אוקראינית בת 35 שהחליטה לנטוש את חיי הזוהר ואת המשפחה האהובה שלו ויצאה לחזית כדי לסייע לחיילים האוקראינים במלחמתם נגד רוסיה והעומד בראשם ולדימיר פוטין. יבגניה היא לא סתם דוגמנית מצליחה, היא היתה מלכת היופי של אוקראינה והגיעה לעשיריית הגמר של תחרות מיס עולם ב-2012. אלא שהמלחמה הנוראית שגבתה קורבנות שחלק מהם היו חבריה, שינתה לה את החיים "בצורה דרמטית".

לא רק שהיא החליטה להילחם לצד האחים האוקראינים שלה בחזית, יבגניה גם שלחה מסר לפוטין והצהירה: "אני דוברת רוסית שוטפת, אבל אני לא מכירה את השפה של פוטין. אני לא יודעת באיזו שפה עוד אפשר לדבר איתו, משום שהוא מסרב להבין את כל השפות בכל המדינות המפותחות בעולם. עם פוטין לא צריך לדבר, צריך לפעול. יש לי רק כדור אחד בשבילו".

יבגניה סיפרה על התפקיד שלה בשדה הקרב: "כאן, בחזית, אני פרמדיקית. אני חובשת את הפצעים מאיזור הקרב. אנחנו מספקים עזרה ראשונה. אם מישהו היה אומר לי לפני חצי שנה שאלחם לצד הכוחות האוקראינים, לא הייתי מאמינה לזה. אני ישנה בבסיסים נטושיםו מטפלת בפצעים של חיילים תחת אש. החיים שלי השתנו בצורה דראסטית".

לפני המלחמה

ואחרי

אלא שלמרות שהיא נטשה את חיי הזוהר והאזרחות לטובת שדה הקרב, יבגניה העידה שהיא לא מזניחה את המייק אפ ותיק האיפור שלה אותו היא לוקחת לכל מקום. "לא משנה באיזו תעלה אני שוכבת, יש לי תיק של מייק אפ, מראה ובשמים בתיק הצבאי שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully