וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחת התוקפות בלינץ' בקריית גת משחזרת: "היו עצבים - היה קשה לעצור את זה"

עודכן לאחרונה: 18.9.2022 / 11:26

אחת הנערות שנעצרה בחשד לתקיפת שתי התלמידות בבית הספר בקריית גת סיפרה לוואלה כי הלינץ' בוצע על רקע סכסוך רומנטי. "רצינו לדבר בטלפון אבל היא התחצפה אז הגענו מתל אביב לדבר פנים מול פנים", אמרה. "אני מצטערת שהתחיל כל הדבר הזה ורק רוצה לדעת אם היא בסדר"

בווידאו: הלינץ' בבית ספר בקרית גת | תיעוד התלמידות לאחר התקיפה/שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

אחת הנערות שנעצרה בחשד לתקיפת שתי הנערות בבית הספר בקריית גת סיפרה היום (ראשון) לוואלה כי הלינץ' בוצע על רקע סכסוך רומנטי. "הגענו שבע-שמונה בנות מתל אביב כדי לפגוש ילדה אחת שהייתה עם עוד ארבע חברות, רצינו לברר את העניין", אמרה. "בהתחלה אמרנו לה בטלפון שאנחנו רוצות לדבר איתה, רצינו רק שיחה בטלפון אבל היא התחילה להתחצף אז אמרנו כדי שנדבר איתה פנים מול פנים".

עוד שיתפה הנערה ואמרה כי עוד לפני שהכו אותה, אחת מהמותקפות הזמינה משטרה, שלקחה מהן במקום פרטים. "חברות שלי התעצבנו ואמרנו 'מה את מזמינה משטרה?'", שחזרה. "הילדה שרטה אותי בפנים אז הבאתי לה סטירה ושחררתי אותה. אחר כך תפסתי אותה. ילדה אחרת באה להרביץ לי אז הבאתי לה בוקס".

הלינץ' בבית ספר בקרית גת: לפני התקיפה הבנות מגיעות לבית הספר ומסולקות משם/שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

עם זאת, הנערה הביעה חרטה על המקרה והודתה בטעות. "מה שעשינו שם לא היה טוב וכולן מצטערות על זה", אמרה. "אני מצטערת שבכלל התחיל כל הדבר הזה. אני רוצה לדעת אם היא בסדר. אנחנו יודעות שעשינו טעות. גם תוך כדי הרגשתי רע אבל היו עצבים והיה קשה לעצור את זה".

המקרה התרחש ביום חמישי האחרון, אז פורסם תיעוד ברשתות החברתיות בו נראו הנערות תוקפות באלימות שתי תלמידות כשהן על הקרקע. לפי דיווח שהגיע לידי משרד החינוך, מדובר באירוע שהתרחש לאחר שעות הלימודים ולא בשטח בית הספר. ארבע נערות בנות 15 ו-16 נעצרו מהמשך היום בחשד לתקיפה וביום שישי נעצרה אחת נוספת. בחקירתן, הביעו הנערות חרטה ובית המשפט השלום באשקלון שיחרר אותן לביתן וקבע כי הן יורחקו מקריית גת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully