וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערה נוספת נעצרה בחשד למעורבות בלינץ' בקריית גת, חלק מהחשודות הביעו חרטה

עודכן לאחרונה: 16.9.2022 / 15:25

הנערות החשודות בתקיפה שוחררו לביתן ויורחקו מקריית גת. בחקירתן במשטרה, הן קשרו עצמן למעשה. הנערות נעצרו אמש בתל אביב, התלמידות שהותקפו שחזרו: "יצאנו מבית הספר והלכנו לקנות אוכל ממקום סמוך ואז הם תקפו אותנו"

בווידאו: הלינץ' בבית ספר בקרית גת | תיעוד התלמידות לאחר התקיפה/שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

חשודה נוספת נעצרה אתמול (חמישי) בחשד למעורבות בתקיפתן של שתי תלמידות בקריית גת. בחקירתן במשטרה הנערות התוקפות קשרו עצמן למעשה וחלקן אף מביע חרטה על מה שקרה. בית המשפט השלום באשקלון שיחרר את הנערות החשודות בתקיפה לביתן, וקבע כי הן יורחקו מקריית גת.

עורך הדין מיכאל בוסקילה אמר כי "בית המשפט פעל כמצוות המחוקק והעדיף שחרור הקטינות על פני מעצר. הקטינות לקחו אחריות והביעו חרטה".

אמש, שוטרי מרחב לכיש הגיעו לתל אביב ועצרו את חמש החשודות, שנעצרו להמשך החקירה. שתי הנערות שהותקפו, קרובות משפחה, שחזרו את הרגעים. לדבריהן, אחת מהן באה להגן על חברתה וגם אותה תקפו. "יצאנו מבית הספר והלכנו לקנות אוכל ממקום סמוך ואז הם תקפו אותנו", סיפרו. "נתנו לנו בעיטות ואגרפים. היו כמה נערים שהפרידו ואז הם עזבו את המקום".

הארכת מעצר לחשודות בלינץ' בקריית גת/אבי רוקח

בית הספר בו הותקפו תלמידות יפתח היום את הלימודים בשיח של התלמידים על המקרה, שתועד והופץ ברשתות החברתיות - כך הודיעה מנהלת בית הספר להורי התלמידים. במכתב ששלחה, ביקשה מההורים "להימנע מהעברת מידע שאינו מבוסס העלול לפגוע בצנעת הפרט של המעורבים באירוע ולהעביר מסרים של הרגעה ומניעת הסלמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully