וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מבריטניה: שמר על ארונה של המלכה - והתעלף

עודכן לאחרונה: 15.9.2022 / 10:13

אלפים מגיעים לצפות בארון הקבורה של המלכה אליזבת השנייה שהלכה לעולמה בשבוע שעבר, אך האולם שבו מוצב הארון הוכה בתדהמה כשאחד השומרים התחיל להתנדנד על רגליו - ואז לפתע נפל. השידור הופסק, ושוטרים וצוותי רפואה הוזעקו פנימה כדי לסייע לו

בווידאו: ארון הקבורה של המלכה אליזבת בעת הגעתו לארמון בקינגהאם/רויטרס

שומר בריטי שהוצב סמוך לארונה של המלכה אליזבת השנייה, התעלף אתמול (רביעי) במהלך המשמרת שלו. אלפים הגיעו לצפות בארונה של המנהיגה הבריטית שהלכה לעולמה בשבוע שעבר, כשלפתע אחד השומרים התחיל להתנדנד - ואז נפל.

לדברי עדי ראייה, השומר ירד מהפודיום כמה רגעים קודם לכן, ואחד מחבריו החליף אותו. עם זאת, כמה זמן לאחר מכן הוא חזר, והתעלף. השידור הישיר מצילום ארונה של המלכה הופסק, ושוטרים וצוותי רפואה מיהרו להגיע לעזור לשומר.

כתר המלכה על ארון המלכה, תיעוד התהלוכה להעברת ארונה של מלכת בריטניה אליזבת מארמון בקינגהאם לבתי הפרלמנט. 14 בספטמבר 2022. רויטרס
ארון הקבורה של המלכה אליזבת. אתמול/רויטרס

אתמול הועבר ארון הקבורה של המלכה מארמון בקינגהאם, שאליו הוטס מסקוטלנד, לכנסיית וסטמינסטר, שם יישאר עד ללוויה ב-19 בספטמבר. מאות אלפים צפויים לעבור על פני הארון עד יום שני - ויש המעריכים כי ייווצר התור הארוך ביותר בהיסטוריה מחוץ לכנסייה.

את הארון ליוו ברגל המלך צ'ארלס ובניו, הנסיכים ויליאם והארי, כמו גם ילדיה הנוספים של המלכה, הנסיכה אן, הנסיך אדוארד והנסיך אנדרו. קמילה, קייט, סופי, אשתו של הנסיך אדוארד, ומייגן ליוו את הארון במכונית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully