וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: טראמפ הציע למלך ירדן את הגדה, עבדאללה נדהם: "חשבתי שאני חוטף התקף לב"

עודכן לאחרונה: 15.9.2022 / 8:46

על פי דיווח בוושינגטון פוסט, שהובא מספר חדש על תקופת ממשל טראמפ, מלך ירדן הגיב כי לא יכל לנשום. "הייתי מקופל מכאב", אמר. מטעמו של טראמפ לא נמסרה תגובה לדברים. זוהי עוד עדות על תקופת שלטונו של טראמפ מתוך סדרה שפורסמה בחודשים האחרונים בספרים שונים

בווידאו: דונלד טראמפ בריאיון לברק רביד מספר כי היא מאוכזב מהתנהלות ישראל בפרשת חיסול סולימאני/צילום: רויטרס, עומר מירון/לע"מ, AP, Shutterstock ו-Getty Images

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הציע למלך ירדן עבדאללה השני לקבל לידיו את השליטה בגדה המערבית - כך דווח הלילה (חמישי) בוושינגטון פוסט, לפי ספר המתאר את כהונתו של טראמפ כנשיא ועתיד לצאת בקרוב.

בתגובה להצעה אמר המלך: "חשבתי שאני חוטף התקף לב". עוד הוסיף "לא יכולתי לנשום, הייתי מקופל מכאב". מטעמו של טראמפ לא נמסרה תגובה לדברים.

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ מברך את מלך ירדן עבדאללה השני במסיבת עיתונאים משותפת בבית הלבן בוושינגטון, ארה"ב, 5 באפריל 2017. רויטרס
טראמפ ועבדאללה בבית הלבן, ב-2017/רויטרס

ההצעה, שדבר קיומה לא דווח עד כה, היא עוד פרט על התנהלותו הכאוטית של טראמפ כנשיא ארה"ב שנחשפת בספר "המפריד: טראמפ בבית בבית הלבן 2021-2017" שנכתב בידי פיטר בייקר - כתב הבית הלבן הראשי של הניו יורק טיימס וסוזן גלזר מהניו יורקר. הספר, שהעותק שלו הושג על ידי הוושינגטון פוסט, הוא האחרון בסדרת ספרים שדיווחו על מאחורי הקלעים של ממשל טראמפ, או שנכתבו על ידי מקורביו.

עוד בוואלה!

ג'ארד קושנר: "טראמפ שאל אותי לגבי התמודדות ב-2024 - אמרתי לו 'זה בעייתי'"

לכתבה המלאה

בריאיון שהעניק לפני שבועיים חתנו של טראמפ, ג'ראד קושנר, לסקיי ניוז אמר כי דונלד טראמפ חושב על התמודדות לנשיאות שוב ב-2024, משום שהוא "שונא את מה שקורה במדינה". קושנר גם ביטל את החשיבות של פשיטת ה-FBI על אחוזת טראמפ בפלורידה בחודש שעבר.

כשנשאל אם הנשיא לשעבר מתכונן להתמודדות נוספת במרוץ לבית הלבן, קושנר אמר "איש אינו יכול להגיב על כך במקומו. הוא שאל אותי מה דעתי. אמרתי, 'אתה יודע...זה בעייתי'".

איוונקה טראמפ וג'ארד קושנר עם ילדיהם בעת נחיתתם בוושינגטון 11 במרץ 2019. רויטרס
ג'ראד ואיוונקה קושנר, ב-2019/רויטרס

קושנר, בעלה של איוונקה טראמפ, בתו של הנשיא לשעבר, אמר כי הוא מעדיף "לא לדבר" על מה שטראמפ שאל אותו, אך הוסיף כי "באופן בסיסי, אני יודע שהוא חושב על כך. הוא שונא את מה שקורה עכשיו במדינה".

לדברי קושנר, "הכלכלה שלו היתה במצב כל כך טוב. הוא מילא את החור הכלכלי שנוצר בשל מגפת הקורונה. הוא הוציא אותנו מהמגפה הודות לחיסונים. ושוב, היה לנו שלום באירופה, שלום בעולם. סין היתה חלשה. וכעת, יש מלחמה באוקראינה עם רוסיה - זה לא היה קורה לעולם תחת טראמפ".

כשנשאל אם טראמפ לא שולל התמודדות נוספת, הוא ענה: "כמו שכבר אמרתי, כשזה נוגע לטראמפ, אי אפשר לשלול דבר. הוא גמיש במחשבתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully