וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערים המצטיינות בזכאות לבגרות ונחיתת כוכבי פריז סן ז'רמן בישראל | וואלה! תיקתקנו

עודכן לאחרונה: 14.9.2022 / 15:33

וואלה! תיקתקנו בהגשת ירדן ויזל - ההפך מכל מה שחשבתם על מבזק חדשות. הדור הבא של עולם המבזקים, שיביא את כותרות היום של אתר וואלה! מהחדשות, התרבות, הלייף סטייל ועד הסלבס בצורה קצרה, קלילה ובפורמט חדשני שלוקח השראה מעולמות הטיקטוק

בווידאו: איזו עיר מצטיינת בזכאות לבגרות ומסי וניימאר בישראל - ירדן ויזל מתקתקת את החדשות/צילום: צלמי וואלה! ורויטרס

משרד החינוך פרסם השבוע את רשימת הערים המצטיינות בזכאות לבגרות. במקום החמישי נמצאת גבעת שמואל, במקום הרביעי מעיליא, במשקום השלישי תלמונד, במקום השני רמת השרון ובמקום הראשון עקפה את כולם קרית עקרון. בתחתית מודיעין עלית, בני ברק ובית עלית.

המסע העצוב של ארון המלכה אליזבת הגיע אתמול לחתנה הסופית, ארמון בקינגהאם. מי שהגיעו לקבל את פני המלכה הם המלך צ'ארלס השלישי ו"המלכה רעיה" קמילה יחד עם וויליאם וקייט, ואפילו הארי ומייגן. מחוץ לארמון בגשם שוטף התאספו מאות אנשים והמתינו לארון. בלונדון נערכים ללוויה, לפי מומחים מדובר באתגר הביטחוני הגדול ביותר שעמו התמודדה המדינה אי פעם. כעשרת אלפים שוטרים, מאות חיילים ועוד כוחות חירום רבים צפויים לאבטח את האירועים .

מסי ונייאמר וכל כוכבי פריז סן ז'רמן נחתו אתמול בישראל, ועד משחק ליגת האלופות נגד מכבי חיפה נמצאים השחקנים הכי מדוברים בעולם במלון בחיפה. כ-50 אוהדי אלופת צרפת, החליטו לנסות את מזלם והגיעו למלון במטרה לפגוש את כוכבי העל, אך כוחות משטרה מנעו מעשרות הנוכחים כל מגע עם הכוכבים.

וואלה! תיקתקנו

  • עוד באותו נושא:
  • ירדן ויזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully