וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נשמעה נחנקת, היו עליה סימני אלימות": הוארך מעצרו של הדוגמן החשוד בתקיפת בת זוגו

עודכן לאחרונה: 14.9.2022 / 20:00

מעצרו של הדוגמן המוכר, שהופיע בתכנית טלוויזיה בעבר, הוארך ביממה. "קיים חשד סביר לביצוע עבירות אלימות כלפי המתלוננת", קבעה השופטת בדיון והוסיף כי "מדובר במערכת יחסים מורכבת". שמו של החשוד נאסר לפרסום ולאחרונה הוא אף נעצר בחשד לפריצה וגניבה

עצור אזיקים. ShutterStock
מעצרו הוארך ביממה. אילוסטרציה/ShutterStock

מעצרו של הדוגמן המוכר שנעצר בחשד שתקף את בת זוגו הוארך היום (רביעי) עד למחר. שופטת בית משפט השלום בתל אביב קבעה כי לא הייתה התקדמות משמעותית בחקירה ולכן מעצרו של הדוגמן, שהופיע בתכנית טלוויזיה בעבר, הוארך ביממה - ולא בחמישה ימים כבקשת המשטרה. שמו של החשוד נאסר לפרסום, בעבר הוא נקשר במעשי מרמה, ולאחרונה הוא אף נעצר בחשד לפריצה וגניבה.

"בהחלטתי אתמול ציינתי שיש לבחון את הפוטנציאל להתפתחות חקירתית לגבות עדויות נוספות של אחרות ובפרט של המתלוננת", קבעה השופטה. "קיים חשד סביר לביצוע עבירות אלימות כלפי המתלוננת, מדובר במערכת יחסים מורכבת".

נציג המשטרה בדיון אמר כי המתלוננת חוששת להעיד בשנית ואף הוסיפה כי נוסף לאירוע האלימות האחרון עליו דיווחה, היו מקרים נוספים בהם הותקפה על ידי החשוד. "הוא לא פתח את הדלת לשוטרים והיה צריך להזמין פריצה", העיד. "כשהשוטרים הגיעו לזירה היה נשמע שהיא נחנקת והיו עליה סימנים פיזיים של אלימות".

הנציג המשיך ואמר כי אמה של הקורבן הזמינה משטרה. "בת הזוג מפחדת להגיש תלונה אך יש אינדיקציה לאלימות כלפיה", אמר. "יש הוכחות חד משמעיות, עדות שלה וסימני אלימות. אם זאת יש בעיות של היחידה החוקרת כי הוא מהלך איימים עליה ועל משפחתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully