וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוגמן מוכר נעצר בחשד שתקף את בת זוגו

עודכן לאחרונה: 13.9.2022 / 19:23

קרובת משפחה של האישה הזעיקה את השוטרים לדירתם של השניים. במהלך החקירה עלה חשד לאלימות מתמשכת מצד הגבר. שמו של הדוגמן, שנאסר לפרסום, נקשר בעבר בעבירות הונאה. בית המשפט האריך את מעצרו

המשטרה עצרה היום (שלישי) דוגמן מוכר בחשד שתקף את בת זוגו. הדוגמן, שהופיע בתכנית טלוויזיה בעבר, נלקח לחקירה בעקבות הדיווח על האלימות. שמו של החשוד נאסר לפרסום. בעבר שמו של הדוגמן נקשר במעשי מרמה, ולאחרונה הוא אף נעצר בחשד פריצה וגניבה.

השוטרים הוזעקו לדירתם של השניים לאחר שהתקבל דיווח על אלימות בן בני הזוג. לפי גורם במשטרה, קרובת משפחתה של הצעירה היא זו שהזעיקה את השוטרים, לאחר שקיבלה ממנה מסרון ובו כתבה שבן זוגה תוקף אותה.

כוחות משטרה שהגיעו בשעת לילה מאוחרת למקום דיווחו כי שמעו בכי וצעקות. הדוגמן סירב לפתוח את הדלת, והמשטרההזמינה בתגובה שירותי כיבוי שפרצו את הכניסה לדירה. השוטרים נכנסו אל הדירה, עצרו את בן הזוג, ודיווחו שמצאו את בת זוגו רוכנת ומסתתרת מאחורי המקרר, כשגופה חבול. במסגרת החקירה עלה החשד לאלימות מתמשכת. בית המשפט האריך את מעצרו עד מחר.

עצור אזיקים. ShutterStock
הדוגמן המוכר נעצר/ShutterStock

סנגורו של הדוגמן החשוד, עו"ד צביקה הלפגוט אמר בתגובה כי "הדוגמן מכחיש לחלוטין את החשד המיוחס לו, ומסר גרסה להשתלשלות האירועים. אנו ממתינים שהמשטרה תבדוק את גרסתו בהקדם".

האירוע מצטרף לתקרית אחרת, הקשורה אף היא באלימות כלפי נשים. אתמול עוכב לחקירה כדורגלן זר המשחק באחת הקבוצות הבכירות בליגת העל, בחשד כי תקף את בת זוגו. לשניים דירה באזור לוינסקי-תחנה מרכזית. לטענתו, הריב בין השניים החל בעקבות תמונה שהעלה לרשת החברתית מה שעורר את קנאתה וגרם לוויכוח. היא רצתה לצאת מהדירה והוא אחז בידה וניסה להחזירה. באותו הרגע שכנים שראו זאת התקשרו למשטרה, טענו שהיא מנסה לברוח מהבית והוא מחזיק אותה, ושהיא זעקה לעזרה.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully