וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוויית המלכה אליזבת: הרצוג יהיה בין המנהיגים הבודדים שיגיעו ברכב נפרד

עודכן לאחרונה: 13.9.2022 / 10:31

ב"טיימס" הבריטי דווח כי מלבד ביידן, שיגיע לטקס ההלוויה של המלכה עם רכב "החיה" המשוריין שלו, גם נשיא המדינה יגיע בנפרד מיתר המנהיגים שיובאו באוטובוס. זאת, לפי הדיווח, בשל שיקולים ביטחוניים

בווידאו: צ'ארלס השלישי הוכרז כמלך בריטניה/צילום: רויטרס

נשיא המדינה יצחק הרצוג יהיה בין המנהיגים הבודדים שיגיעו להלווית המלכה אליזבת ביום שני ברכב נפרד - כך דווח ב"טיימס" הבריטי". זאת, לפי הדיווח, בשל שיקולים ביטחוניים. בין המנהיגים הנוספים שיגיעו בשיירות נפרדות יהיו נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, שיביא עמו את הלימוזינה המשוריינת "החיה".

לפי הפרוקוטל של ההלוויה, המנהיגים - יותר ממאה מלכים, מלכות וראשי מדינות - יובאו באוטובוס ממקום סודי בלונדון לכנסיית ווסטמינסטר, שרחובותיה הסמוכים יהיו סגורים. עם זאת, חלק מהמנהיגים יוחרגו מכך. לפי הדיווח, בנוסף להרצוג, גם נשיא צרפת עמנואל מקרון וקיסר יפן יזכו לשיירות משלהם.

הלווייתה של המלכה, שמתה בגיל 96 ביום חמישי, תהיה הגדולה ביותר בבריטניה מאז זו של ראש הממשלה לשעבר ווינסטון צ'רצ'יל ב-1965. כל מדינה עם יחסים דיפלומטיים עם בריטניה התבקשה לשלוח נציג להלוויה, אף שהמשלחות יהיו קטנות מהרגיל.

רשימת האורחים טרם נסגרה, אך גם רוסיה צפויה לשלוח נציג מטעמה, חרף המלחמה באוקראינה. נשיא רוסיה ולדימיר פוטין היה המנהיג הראשון לברך את המלך החדש, צ'ארלס ה-3.

נשיא המדינה יצחק הרצוג בבונדסטג הגרמני 06 בספטמבר 2022. ללא, רויטרס
הרצוג בברלין, החודש/רויטרס, ללא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully