וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהגת דרסה למוות צעירה בת 20 בכיכר המדינה. שלושה נוספים נפצעו

עודכן לאחרונה: 12.9.2022 / 23:06

נהגת פגעה בכמה מהולכי הרגל במקום, לאחר שעלתה על המדרכה. 3 לכודים חולצו ופונו לבית החולים איכילוב. בצעירה בת ה-20 שנפצעה אנושות בוצעו פעולות החייאה, אך היא מתה מפצעיה. צעיר בן 22 נפצע קשה. אישה כבת 50 ואישה כבת 60 במצב בינוני

בווידאו: תאונה בכיכר המדינה 12 בספטמבר 2022/מעריב

נהגת רכב פגעה היום (שני) בכמה הולכי רגל בכיכר המדינה בתל אביב, לאחר שעלתה על המדרכה. שלושה לכודים חולצו ופונו לבית החולים איכילוב. צעירה בת 20 פונתה באורח אנוש תוך כדי פעולות החייאה, ומאוחר יותר מתה מפצעיה. צעיר בן 22 נפצע באורח קשה. אישה בת 50 ואישה נוספת כבת 60 נפצעו באורח בינוני. עולה החשד כי הנהגת לחצה בטעות על דוושת הגז במקום הברקס - והובילה לתאונה הקטלנית.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לפצועים טיפול רפואי במקום ופינו אותם. הצעירה בשנות ה-20 לחייה, שפונתה במצב אנוש, סבלה מפגיעה רב מערכתית. הגבר בן ה-22 סובל גם הוא מפגיעה רב מערכתית והוא פונה בהכרה. נהגת הרכב, אישה כבת 50, לא נזקקה לטיפול רפואי. מדיווחי גורמי הרפואה עולה שהצעיר הפצוע ואחת הפצועות הנוספות הם אם ובנה.

תאונה בכיכר המדינה 12 בספטמבר 2022. אבשלום ששוני, מעריב, מעריב
הרגעים שאחרי התאונה בכיכר המדינה, 12 בספטמבר 2022/מעריב, אבשלום ששוני, מעריב

חגי נתני, חובש בכיר במד"א, אמר: "פיניתי בחור בן 22 פצוע קשה שהיה תקוע מתחת לרכב. הוא קיבל מאיתנו תרופות מצילות חיים. לאורך כל הדרך שאל על אמא שלו שהייתה גם כן לכודה מתחת לרכב. שניהם פנו במצב קשה".

חובש בכיר במד"א איתי אטיאס סיפר: "במקום הייתה המולה גדולה. ראינו את הג'יפ שהתנגש בחנות וארבעה פצועים שוכבים על המדרכה. שניים מהם היו לכודים. פצועה אחת שכבה בחלקו הקדמי של הרכב ופצועה נוספת שכבה בסמוך לג'יפ כשהיא בהכרה מלאה עם חבלות בראש ובגב, הענקנו לה טיפול רפואי ופינינו אותה לביה"ח כשמצבה בינוני ויציב."

חובש בכיר במד"א חגי נתן סיפר: "נכנסתי מתחת לרכב על מנת להעריך את מצבם הרפואי של הפצועים שהיו לכודים והתחלנו את הטיפול הרפואי. גבר בן 22 היה בהכרה מלאה וסבל מחבלה רב מערכתית קשה ופגיעות מעיכה, חילצנו אותו תוך כדי טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו במהירות לבית החולים כשמצבו קשה ויציב."

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
תאונה בכיכר המדינה 12 בספטמבר 2022. קרין שגיא
מצב הצעירה הדרדר במהלך הפינוי. זירת התאונה בכיכר המדינה/קרין שגיא

פאראמדיק מד"א רפי ספר הוסיף וסיפר: "צעירה כבת 20 שכבה לפני הרכב כשהיא מחוסרת הכרה עם חבלת ראש קשה. העלנו אותה במהירות לניידת טיפול נמרץ תוך כדי טיפול רפואי. במהלך הפינוי מצבה הדרדר וביצענו בה פעולות החייאה כשמצבה אנוש."

פאראמדיק מד"א חן אלימלך סיפר: "במקביל לטיפול הרפואי ולפינוי של שלושת הפצועים הענקנו טיפול רפואי לפצועה שהייתה לכודה זמן ממושך מתחת לרכב כשהיא סובלת מחבלה קשה בפלג גופה התחתון. לאחר דקות ארוכות של פעולות החילוץ שכלל טיפול רפואי העברנו אותה לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה בינוני ויציב."

תאונה בכיכר המדינה 12 בספטמבר 2022. קרין שגיא, קרין שגיא
נהגת הרכב הפוגע תושאלה על ידי בוחני התנועה. זירת התאונה/קרין שגיא, קרין שגיא

מהמשטרה נמסר: "הערב התקבל במשטרה דיווח בגין תאונת דרכים בכיכר המדינה בת"א, במהלכה נהגת רכב (60) איבדה שליטה על הרכב, עלתה עם הרכב על המדרכה, פגעה בחנות תכשיטים וב-4 הולכי רגל. הולכי הרגל נפצעו בדרגות פציעה שונות ופונו זה מכבר לקבלת טיפול רפואי בביה"ח איכילוב. הנהגת מתושאלת בשעה זו ע"י בוחני התנועה. הכביש נפתח כולו לתנועה סדירה של כלי רכב. נסיבות התאונה נחקרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully