וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרמבו, קליק ובייגלה: יוניליוור מייקרת את מוצריה

עודכן לאחרונה: 12.9.2022 / 11:27

החברה הודיעה כי החל מתחילת החודש הבא תחול התייקרות בחלק ממוצריה הפופולריים ביותר. בין המוצרים שיתייקרו גם גלידות מגנום, קורנפלקס תלמה, ומוצרי פינוק, בדין ודאב. מיוניליוור לא נמסרה תגובה

בווידאו: התגובות בסופר לחרם של בן אנד ג'ריס/צילום: שי מכלוף

יוניליוור תייקר את חלק ממוצריה הפופולריים ביותר החל מתחילת החודש הבא - כך נודע היום (שני) לוואלה!. בין המוצרים שיתייקרו ב-2 באוקטובר הוא הקרמבו. שאר המותגים יתייקרו החל מה-1 בנובמבר.

בין המותגים שיעלו מחיריהם יהיו שוקולד קליק, מוצרי בייגל בייגל, פינוק, בדין, דאב, רקסונה ואקס וכן מוצרי גלידות שטראוס כמו מגנום. בנוסף תחול התייקרות גם על קורנפלקס תלמה, מוצרי קנור ומרגרינה.

מחברת יוניליוור לא נמסרה תגובה.

קרמבו של יוניליוור. יוניליוור, אתר רשמי
קרמבו של יוניליוור/אתר רשמי, יוניליוור

עליית המחירים היא רק חלק מהתייקרויות נוספות לאורך השנה במשק. למשל, בשבוע שעבר סקירה של חברה ARK TRADE העלתה כי בחודש האחרון בלבד זינק מחיר פולי הקפה הפופולריים מזן ערביקה בכ-12% ובכך השלים עליה של כ-25% בתוך כשנה.

מתחילת אוקטובר יעלו מוצרי רסק העגבניות ורכז העגבניות של המותג האיטלקי "MUTTI", המיובא על יד חברת "רסטסטו" בשיעור של בין תשעה לעשרה אחוזים. כבר בפברואר התכוונו ב"רסטרטו" לייקר את המחירים, אבל אחרי פגישה עם שרת הכלכלה, הוחלט לדחות את עליית המחירים, שכאמור יזנקו בתקופת החגים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
סניף רמי לוי בחדרה, לאחר ההודעה של תלמה לפיה התגלתה סלמונלה בכמה ממוצריה. שלומי גבאי
גם הקורנפלקס יתייקר/שלומי גבאי

דירקטוריון מועצת החלב אישר לפני כשלושה שבועות את ההסכם שימנע את התייקרותם של מוצרי החלב המפוקחים בשיעור ניכר של כ-14%, תוצאה מהתייקרות התשומות בעולם. לאחר כחודשיים של משא ומתן אינטנסיבי בין מועצת החלב וארגון יצרני החלב למשרד החקלאות והאוצר, אשר התעכב בשל פיזור הכנסת והשלכות משפטיות של המהלך, הגיעו הצדדים להסכמה על התייקרות מינימלית של 4.9% במחירם של מוצרי החלב המפוקחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully