וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שבורי לב": העיתונים בממלכה נפרדים מהמלכה אליזבת

עודכן לאחרונה: 9.9.2022 / 11:03

על שערי העיתונים בממלכה המאוחדת נפרסו הבוקר דיוקנותיה של המלכה אליזבת השנייה. עם תמונות מתקופות חייה ומלכותה השונות לצד ציטוטים מרגשים ודברי הספד, נפרדו כלי התקשורת - להם היו יחסים מורכבים עם המלכה - מעידן בן 70 שנה שלא ישוב | צפו בשערים

בווידאו: המלכה אליזבת השנייה מתה בגיל 96/קרדיט: רויטרס

על שער "דיילי אקספרס" הודפסה תמונתה של המלכה המנוחה בשחור-לבן, ועליה הכיתוב "מלכתנו האהובה מתה"

"בלפסט טלגרף" פרס תמונה רחבה של המלכה בצעירותה, גם כן בשחור לבן, וכתב "תודה לך, גברתי". בנוסף, על השער הופיע ציטוט של המלך צ'ארלס השלישי, בנה: "אנחנו אבלים מאוד על מותה של המלכה ואמנו האהובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

העיתון הסקוטי "דה הרלד" נפרד מהמלכה עם תמונה על רקע נופי סקוטלנד, וכתב בפשטות "המלכה", תוך ציון תאריך לידתה ותאריך מותה.

"פיננשייל טיימס" תיאר את "החסד, האנושיות והחוזק" של המלכה ברקע תמונתה עם הכתר משנת 1971.

בשער הדיילי מייל הוצבה תמונה צבעונית של אליזבת בצעירותה, ברקע הכתורת "הלב שלנו נשבר". בחשבון הטוויטר של העיתון כתבו: "זה פשוט בלתי נתפס. החכמה והאיתנה בנשים, האור המנחה שלנו בלילות החשוכים ביותר - איננה".

גם בעיתון דה סקוטסמן פרסמו תמונה של המלכה בצעירותה עם כתר לראשה. הצילום הודפס בשחור לבן עם כיתוב בקטן: "הוד מלכותה, המלכה", בתוסף שנות כהונתה.

בדיילי טלגרף פרסו תמונת תקריב עדכנית יותר של המלכה, גם היא בשחור לבן. "צער הוא המחיר שאנחנו משלמים על אהבה", ציטטו בכותרת העיתון.

בשער עיתון הסאן מופיעות שתי תמונות בשחור-לבן של המלכה, מבוגרת וצעירה כשכתר לראשה. "אהבנו אותך, גברתי", נכתב בכותרת הראשית.

בדיילי מירור הוצבה תמונה צבעונית של אליזבת השנייה, כשהיא מצולמת מזווית פרופיל. "תודה לך", נכתב בתחתית העמוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully